d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nytt Mobilabonnemang, Tips?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 22 2012 08:07am
Quote (Fil @ Mar 20 2012 06:33pm)
Också ~200 i månaden inklusive allt. Tack ändå.

Jag gjorde så att jag tecknade 3 total för 349:- / månad.
Det blir väl så att jag använder telefonen mer om jag inte behöver betala för allt jag gör med den.
Känns rätt gött också att inte behöva bry mig om ifall jag är hemma eller inte när jag synkar spotifylistor. Högre hastighet + fler gb datavolym => n1.
samsung galaxy s2 på köpet. En rosa!!!


Det fyllde ju nyss inte kriterierna du radade upp? -_^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Mar 22 2012 03:10pm
Quote (Fil @ 20 Mar 2012 18:33)
samsung galaxy s2 på köpet. En [B]rosa!!![/B]


:banana: :wub:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2012 03:27pm
Quote (Teposen @ Mar 22 2012 02:07pm)
Det fyllde ju nyss inte kriterierna du radade upp? -_^


grejen är den att sålänge du inte ringer >5 samtal i månaden så är det ditt bästa alternativ.

349/345 för vilken telefon du vill och obegränsat med ring är en ganska överkomlig kostnad imo.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 23 2012 10:53am
Kan någon göra en lista på de som tipsar om 3?
Ska blocka skiten ur er!! :mad:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll