d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 16 2012 07:52pm
Quote (031 @ 16 Mar 2012 22:50)
http://img51.imageshack.us/img51/4923/goren.gif


som sagt, modo>

GG
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Mar 16 2012 08:15pm
Modo dominerar
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Mar 17 2012 09:01am
Quote (nojfe @ 15 Mar 2012 22:57)
Hoppas det finns några mer här på jsp som följer slutspelet och brynäs väg till guldet :P

Kvartsfinalerna verkar bli riktig rysare iår 2-1 i alla matcherna.
Vad tror ni händer?


där har du fel lilla gubben, det kommer sluta med aik dominans hela fram till att bucklan lyfts på hovet av aik :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 17 2012 09:04am
vinst för HV71 idag? Självklart!
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 09:15am
SÅDÄRJA! Wallin, vilken klippa!
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 09:20am
SOLKLAR STRAFF!

E: Bögdomare!

This post was edited by x17 on Mar 17 2012 09:21am
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Mar 17 2012 09:26am
Quote (x17 @ 17 Mar 2012 16:15)
SÅDÄRJA! Wallin, vilken klippa!


wallin är en gnälling kärring
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 17 2012 09:27am
Quote (Kazique @ 17 Mar 2012 17:01)
där har du fel lilla gubben, det kommer sluta med aik dominans hela fram till att bucklan lyfts på hovet av aik :)


realistiskt sätt njae.. melin har läst sönder luleå och därmed har dom inte mycket att komma med, tror inte det går lika bra mot resten av lagen.. Får hoppas AIK får möta typ modo eller liknande, då har gnaget relativt bra chans att gå vidare, men blir det fbk/saik är jag rädd att det tar slut vid semin.
Även om det vore mäktigt med guld för aik.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 09:30am
Quote (Kazique @ Mar 17 2012 03:26pm)
wallin är en gnälling kärring


Äsch! Han kan sin grej :)

This post was edited by x17 on Mar 17 2012 09:31am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 17 2012 09:33am
Quote (x17 @ 17 Mar 2012 16:20)
SOLKLAR STRAFF!

E: Bögdomare!


Jävla domare idd.. Tyckte HV kunde fått 1-2 målet >:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll