Quote (Kazique @ 17 Mar 2012 17:01)
där har du fel lilla gubben, det kommer sluta med aik dominans hela fram till att bucklan lyfts på hovet av aik

realistiskt sätt njae.. melin har läst sönder luleå och därmed har dom inte mycket att komma med, tror inte det går lika bra mot resten av lagen.. Får hoppas AIK får möta typ modo eller liknande, då har gnaget relativt bra chans att gå vidare, men blir det fbk/saik är jag rädd att det tar slut vid semin.
Även om det vore mäktigt med guld för aik.