Quote (PlaaD @ 8 Mar 2012 17:31)
Dock räknas de inte som ett land då de inte pratar engelska och firar 4/7
nu blev jag förvirrad, vad räknas inte som ett land.. börjar misstänka att jag blir trollad här.
(förövrigt tror jag att mitt skämt var rätt genomskinligt)
This post was edited by berhemuli on Mar 8 2012 09:37am