Quote (Fil @ Mar 5 2012 04:58pm)
Tycker den är rätt dräglig tbh. Men jag längtar efter ferdin

Men spelar som sagt inte med min jagdpz.. Har andra mer akuta tanks

Hemska med ferdin är att alla siktar efter en ^^ Har en polare som spelar den och han blir alltid först beskjuten xD