d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > World Of Tanks > ^^
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 5 2012 10:00am
Quote (Fil @ Mar 5 2012 04:58pm)
Tycker den är rätt dräglig tbh. Men jag längtar efter ferdin :P
Men spelar som sagt inte med min jagdpz.. Har andra mer akuta tanks :)


Hemska med ferdin är att alla siktar efter en ^^ Har en polare som spelar den och han blir alltid först beskjuten xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll