d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Bästa Dagen Att Dra Ut Och Supa?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 16 2012 04:44pm
Quote (PlaaD @ 16 Feb 2012 23:43)
Onsdag/Torsdag brukar bli de dagar som blir mest WTF och spårande på (troligen pga 50% i baren).
Tycker Lördagar är värst då det ofta är FÖR mycket folk ute och då får man bara aids på köer etc


på vissa ställen i gävle är det inget konstigt med att stå och vänta 30 min för att få något från baren lol. helt sjukt. jävla svettheartbreak t.ex. sätter aldrig min fot där mer!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 16 2012 04:48pm
Quote (Simon @ 16 Feb 2012 23:44)
på vissa ställen i gävle är det inget konstigt med att stå och vänta 30 min för att få något från baren lol. helt sjukt. jävla svettheartbreak t.ex. sätter aldrig min fot där mer!


Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Får jag vänta i mer än 5min brukar jag kasta en sedel på den i baren så brukar man få hjälp B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 16 2012 04:50pm
Quote (PlaaD @ 16 Feb 2012 23:48)
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Får jag vänta i mer än 5min brukar jag kasta en sedel på den i baren så brukar man få hjälp  B)


äh på de lite lugnare ställena så ser man ju hur bartendersen arbetar och ser till att man aldrig får vänta mer än 1 min. kommer allvarligt talat inte ihåg när jag väntade mer än 1 minut på dricka senast!
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Feb 16 2012 07:18pm
Tisdag. Fullständigt värdelös veckodag. Kan lika gärna supa bort den.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll