Quote (Simon @ 16 Feb 2012 23:44)
på vissa ställen i gävle är det inget konstigt med att stå och vänta 30 min för att få något från baren lol. helt sjukt. jävla svettheartbreak t.ex. sätter aldrig min fot där mer!
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Får jag vänta i mer än 5min brukar jag kasta en sedel på den i baren så brukar man få hjälp