☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Du Har Magiska Fingrar Och Får Flytta Releasen > På Ett Av Dessa Spel Tills I Morgon.
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 743
Replies: 29
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#21
Feb 8 2012 09:18am
fifa13.. bara för att inte lirar så mkt annat..
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#22
Feb 8 2012 11:06am
gta för de med lite tid över.... gamers kan ju välja o vraka
Dahlman1414
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold
:
0.00
#23
Feb 8 2012 04:54pm
[x] Annat
Silent Hill Downpour. Om jag får välja två så tar jag också Resident Evil 6 :>
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#24
Feb 9 2012 12:01am
Quote (Charlieone @ Feb 8 2012 02:16pm)
TES 6!?!!?!?
Klart jag bara räknar med utannonserade titlar :>
Annars blire ofc Elder Scrolls VI, Half-Life 3, Mirror's Edge 3 och Witcher 3
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#25
Feb 9 2012 01:48am
Quote (GuZ @ Feb 9 2012 06:01am)
Klart jag bara räknar med utannonserade titlar :>
Annars blire ofc Elder Scrolls VI,
Half-Life 3
, Mirror's Edge 3 och Witcher 3
är det bekräftat?!
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#26
Feb 9 2012 02:12am
Quote (ankiie @ Feb 9 2012 09:48am)
är det bekräftat?!
Noes. Finns dock inte en chans att de inte skulle arbeta för fullt på det.
Gissar på att de släpper det i samband med nästa generations spelkonsoler.
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#27
Feb 9 2012 10:10am
Tera Online
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#28
Feb 9 2012 10:15am
gta
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#29
Feb 9 2012 11:48am
Quote (n1ghtm4r3 @ 8 Feb 2012 03:25)
Jag har magiska fingrar.
at least thats what she said
Tur att du hade fingrar som kunde kompensera!
Hade nog velat haft ett nytt RE spel till ps3an
Dahlman1414
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold
:
0.00
#30
Feb 9 2012 07:09pm
Quote (RistVaLL @ Feb 9 2012 05:48pm)
Tur att du hade fingrar som kunde kompensera!
Hade nog velat haft ett nytt RE spel till ps3an
Kommer ju RE Operation raccon city om typ 1 månad, RE 6 kommer om 284 dagar..
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact