d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har En Grej Att Erkänna..
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 22 2012 07:31pm
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2012 02:20)
yes sir, men du framstår som en smutsig bonde med snus i läppen och står på balkongen o gormar åt invandrare. :D

Såklart tror jag det inte. Skämtar ju bara med dig :(


Dea jevla invandrare från Finland... RAUS!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 23 2012 12:36am
Dessa*
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 23 2012 12:40am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 01:01am
någon som lyckats med nyårslöftet?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 23 2012 01:04am
Quote (ankiie @ Mar 23 2012 08:01am)
någon som lyckats med nyårslöftet?


jag slutade med tobak

hade använt det varje dag sen jag var 15
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 01:19am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 23 2012 07:04am)
jag slutade med tobak

hade använt det varje dag sen jag var 15


:hail: starkt gjort! Kan väl säga att jag har misslyckats hittils, men ännu är året inte slut ;)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 23 2012 01:22am
Quote (ankiie @ 23 Mar 2012 08:19)
:hail: starkt gjort! Kan väl säga att jag har misslyckats hittils, men ännu är året inte slut ;)



Neggo!

Go Svarter
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 23 2012 01:35am
Quote (c00kie_m0nster @ Mar 23 2012 08:22am)
Neggo!

Go Svarter


:hug:

Quote (ankiie @ Mar 23 2012 08:19am)
:hail: starkt gjort! Kan väl säga att jag har misslyckats hittils, men ännu är året inte slut ;)


Det går om du verkligen vill :)

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 03:14am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Mar 2012 08:04)
jag slutade med tobak

hade använt det varje dag sen jag var 15


Str0nk Svarter is str0nk!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 05:55am
har inte jobbat en sekund det här året^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll