d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 22-24 December
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,119.20
Dec 23 2011 05:55pm
Quote (BraSma @ 23 Dec 2011 23:46)
Go jul grabbar!
Hoppas ni inte glömt er gamle kompis BraSma! ;D

Nu jävlar dyker du upp, :DD

god jul alla snälla
Member
Gold: 2,069.00
Dec 23 2011 07:10pm
Quote (BraSma @ 23 Dec 2011 23:46)
Go jul grabbar!
Hoppas ni inte glömt er gamle kompis BraSma! ;D

Nej fan, undrar var du varit ju :D

Quote (Svartermetalisk @ 23 Dec 2011 21:56)
God jul alla ni som besöker swe-forumet regelbundet, även ni som inte fick egna datum!

Hoppas ni får en kanon jul helg och en stark nyårsafton

vocuh! :)

Quote (Fil @ 23 Dec 2011 23:07)
phear - legend härinne, d2-kungen, grävarkungen, vad ska man mer säga - värd en bra jul
sålänge man inte frågar kroppsbyggar-viktor
spaz - härlig d2-spelare, en jävel på diskussioner, och jävligt rolig också, god jul!
ekaan - ser dig sällan/aldrig skriva något onödigt, du sköter diverse viktiga funktioner
härinne, jag gillar dig och skulle bli förvånad om någon här ogillade dig! god jul!

alla andra - god jul :)

bra sagt!
Member
Gold: 3,135.90
Dec 24 2011 12:49pm
Quote (Litttle_Brother @ 23 Dec 2011 18:53)
@ Strum above:  Du är nyare än de flesta (kanske alla) i julkalandern så inte så konstigt att du inte är med sen så har du väldigt lite posts/du har inte postat så mycket här! :)

• 22 December - PhearCIII  - Legenden inom  D2  hehhee, pro D2spelare, äger runt på laddern vid reset. Kunnig inom D2, och annars rätt shysst också ^^
  • 23 December - Spaz. - Mannen nummer 1, inte den aktivaste nu för tiden kanske men verkligen en som bidragit till forumet imo, många bra posts och tycker om hans åsikter på vissa saker. Rolig och kan bjuda på sig själv. Epic d2 trader också.
  • 24 December - Ekaan - Myten, ekaan. Klassiker på svenska forumet. Vädligt aktiv, trevlig och shysst och kommer ibland med roliga grejer. Och bidrog med idén och skapelsen till denna julkalander i svenska forumet.
  • ExtraKNÄCKaren Strum - känner dig inte, så kan inte säga nåt "personligt", men verkar trevlig det lilla jag sett.

Hehe, jo ny i swesub, är jag väll. Har nog bara hängt här och lurkat sen 2009, jag postar inte så mycket i onödan om jag inte behöver få något sagt.

Tack för kommentaren du la om mig iallafall, du är mysig likså.

@031, jo överlever gör man alltid, männinskan är seglivad om man verkligen vill överleva!

Och tillslut God Jul till alla på Swesub!
http://www.youtube.com/watch?v=_uf5uKbzYww
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll