d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Julafton På Swesub 2011 > ++ Aka Rövbögarnas Julafton ++
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 26,189.00
Dec 18 2011 11:55am
Quote (xpd-trader @ 18 Dec 2011 09:12)
efter att makata avslöjats som invandrad från norge, hade hans mjuka sidor börjat ta överhanden och han hatade inte längre

den ny grannen - nabila - gjorde inte saken sämre

gyllenbrun, med en underbar mun, var hon nabila

makata hade sett att hon var i tvättstugan och med andan i halsen sprang han ner för att "boka en tid"

nabila stod framåtböjd över sin tunga matta och makata sade (mycket torr i munnen btw):"behöver du hjälp?, jag är också ivandrare!"

"nej tack", sade nabila, "du ser läskig ut med ditt snagg och dina konstiga stövlar!"

makata kände hur slempumpen mojnade och tänkte för sig själv: hon skall bli min och hennes mjuka läppar skall fara över min kärlekslans som fjärilens vingar

lite moloken gick makata hem till sitt och fappade till en bild av rommel

han tänkte låta håret växa och byta ut sina stiefeln mot rosa flipflop-tofflor

det skall nog göra susen, tänkte makata.....

Haha underbart! :lol:
Member
Gold: 3.90
Dec 18 2011 12:04pm
Quote (xpd-trader @ 18 Dec 2011 09:12)
efter att makata avslöjats som invandrad från norge, hade hans mjuka sidor börjat ta överhanden och han hatade inte längre

den ny grannen - nabila - gjorde inte saken sämre

gyllenbrun, med en underbar mun, var hon nabila

makata hade sett att hon var i tvättstugan och med andan i halsen sprang han ner för att "boka en tid"

nabila stod framåtböjd över sin tunga matta och makata sade (mycket torr i munnen btw):"behöver du hjälp?, jag är också ivandrare!"

"nej tack", sade nabila, "du ser läskig ut med ditt snagg och dina konstiga stövlar!"

makata kände hur slempumpen mojnade och tänkte för sig själv: hon skall bli min och hennes mjuka läppar skall fara över min kärlekslans som fjärilens vingar

lite moloken gick makata hem till sitt och fappade till en bild av rommel

han tänkte låta håret växa och byta ut sina stiefeln mot rosa flipflop-tofflor

det skall nog göra susen, tänkte makata.....

Haha. Första gången du fick till det! :p
Member
Gold: 0.00
Dec 19 2011 12:28am
pawa vaknade av att det var pusskalas i hans ansiket

undrar vad jag släpat hem?, tänkte han för sig själv

han kom ihåg att han igår varit på klubben i köpenhamn, men inget mer

han öppnade ögonen och till sin fasa såg han att han läg i morsans soffa och att hon kärleksfullt väckte honom

"WTF", skrek pawa, "jag har ju sagt att det inte för göra sådär morsan!"

"har gulleplutten vaknat på fel sida?", frågade mamman, medan hon plockade ihop pawas kläder

"Usch, nu har du läckt där bak igen. Du måste sluta att gå på den där klubben!"

pawas bakfylla stegrades och han måste bara ut därifrån

"hejdå mamma, nu måste jag gå", sa pawa

fan vad det svider, tänkte han för sig själv

men men: klubben > all, och lite får man täla om man är en riktig karl

dessutom hade han ju äntligen blivit av med en rejäl blaffa underhudsfett, sedan han blivit rejält uppborrad av Preben

Han tänkte på Prebens ludna, mjuka rygg och stenhårda skäggstubb. Rysningarna for genom honom och han visste att julafton skulle bli riktigt speciell

då skulle Preben ta med sig några kompisar till klubben och pawa skulle få vara med på "skäggige-dansk"

huwwaa, tänkte pawa, it's gonna rock like justin bieber (pawas stora idol)

This post was edited by xpd-trader on Dec 19 2011 12:33am
Member
Gold: 0.00
Dec 20 2011 11:21am
Pawa spydde på grund av det incestuösa pusskalaset och kände vämjelse inför hela kvinnosläktet

på väg till sin bostad såg han en ung kille sitta på en parkbänk med handen kupad och näsan i handen

"saggelokktaren" tänke han och kom ihåg sina första luktupplevelser

jaja, tänkte pawa, han kommer nog snart ur garderoben

han har ju tagit det första viktiga steget in i daim-världen

det hade gått några veckor sedan makata hade stött på nabila i tvättstugan och nu hade hans hår vuxit

borta var "die stiefeln" och även bomber-jackan fick vila i garderoben

när han träffade sina kompisar blev de smått förundrade

"have u gone to the drakside?", frågade de makata

lol, sade makata, era små spjuvrar

"jag kommer inte att gå over to the dark side, men min appearance kommer att bli mjukare

det finns anledningar till det", sa makata

"aha", sa kompisarna, "du vill ha ett jobb?"

"just det", sade makata, "jag vill ha ett jobb" (fan va smart tänkte han för sig själv, dom fattar inte att jag skall bestiga underbara nabila)

väl hemma satte han upp skyltar på dörren på vilka det stod SBI

Han lurpassade på nabila i tvättstugan och när hon äntligen kom låtsades han boka en tid

"jag är ledesn", sa makata, " men jag behöver flera tvättider då min gamla sjuka mor behöver hjälp med sin tvätt".

"vad snällt av dig", sade nabila, "du ser annorlunda ut btw. Jag tycker det verkar som du verkligen har en väldigt god sida."

makata låtsades oberörd men det bultade fett. varje hjärtslag for som ett piskrapp genom kärlekslansen.

Han hade aldrig känt så här förr!

"Jag har startat en förening som heter SBI - sverige behöver invandrare - och undrar om du vill vara med på första mötet ikväll?"

"hm", sade nabila, "ja du ser ju rätt snäll ut egentligen, när jag tittar närmare på dig. Ja, varför inte, jag kommer vid 8-tiden. Passar det?"

Makata kände presaggen i brallan och hade fullt upp med att inte stöna. "ja det skulle passa bra faktiskt. Vi säger det."

This post was edited by xpd-trader on Dec 20 2011 11:28am
Member
Gold: 7,051.99
Dec 20 2011 11:23am
GJ

10/10
Member
Gold: 7,940.00
Dec 20 2011 11:26am
nu äre jul här i vårt hus
xpd han skriver tralalalalaaa
Member
Gold: 1,119.20
Dec 20 2011 11:27am
guld.
Member
Gold: 30.10
Dec 20 2011 11:29am
xpd top contributer på sexnovell
Member
Gold: 1,398.07
Dec 20 2011 11:32am
haha 10/10 !
Member
Gold: 2,945.50
Dec 20 2011 12:28pm
Kan knappt bärga mig inför utlösningen, ehm jag menar upplösningen!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll