Pawa spydde på grund av det incestuösa pusskalaset och kände vämjelse inför hela kvinnosläktet
på väg till sin bostad såg han en ung kille sitta på en parkbänk med handen kupad och näsan i handen
"saggelokktaren" tänke han och kom ihåg sina första luktupplevelser
jaja, tänkte pawa, han kommer nog snart ur garderoben
han har ju tagit det första viktiga steget in i daim-världen
det hade gått några veckor sedan makata hade stött på nabila i tvättstugan och nu hade hans hår vuxit
borta var "die stiefeln" och även bomber-jackan fick vila i garderoben
när han träffade sina kompisar blev de smått förundrade
"have u gone to the drakside?", frågade de makata
lol, sade makata, era små spjuvrar
"jag kommer inte att gå over to the dark side, men min appearance kommer att bli mjukare
det finns anledningar till det", sa makata
"aha", sa kompisarna, "du vill ha ett jobb?"
"just det", sade makata, "jag vill ha ett jobb" (fan va smart tänkte han för sig själv, dom fattar inte att jag skall bestiga underbara nabila)
väl hemma satte han upp skyltar på dörren på vilka det stod SBI
Han lurpassade på nabila i tvättstugan och när hon äntligen kom låtsades han boka en tid
"jag är ledesn", sa makata, " men jag behöver flera tvättider då min gamla sjuka mor behöver hjälp med sin tvätt".
"vad snällt av dig", sade nabila, "du ser annorlunda ut btw. Jag tycker det verkar som du verkligen har en väldigt god sida."
makata låtsades oberörd men det bultade fett. varje hjärtslag for som ett piskrapp genom kärlekslansen.
Han hade aldrig känt så här förr!
"Jag har startat en förening som heter SBI - sverige behöver invandrare - och undrar om du vill vara med på första mötet ikväll?"
"hm", sade nabila, "ja du ser ju rätt snäll ut egentligen, när jag tittar närmare på dig. Ja, varför inte, jag kommer vid 8-tiden. Passar det?"
Makata kände presaggen i brallan och hade fullt upp med att inte stöna. "ja det skulle passa bra faktiskt. Vi säger det."
This post was edited by xpd-trader on Dec 20 2011 11:28am