Quote (snoramej @ 7 Dec 2011 15:30)
6 December - Giraff - fett skön kis. Förlåt att jag inte hälsade :'(
Kommer inte kunna förlåta dig ännu iaf! =(
Quote (Yllegarnet @ 7 Dec 2011 18:13)
December - Giraff Swesubs kanske absolut skönaste kille! Hatt och pipa, en sån jävla lirare! Kommer aldrig glömma när han berättade hur han raggade på någon bartender en utekväll! Hahaha

Haha, det hade jag glömt bort. Men egentligen raggade jag väl inte så mycket. Var mer hon som ville ha min lem.

på alla andra. Blir en alldeles för lång och plottrig post om jag skall svara på allt.
- 1 December - Guz
Har ingen egentlig koll på människan. Verkar dock ha hyfsat vettig musik- och filmsmak, vilket automagiskt ger en guldstjärna i mina ögon. - 2 December - Simon
Sned, bränd och butter. Fortsätter att länka sin punk till mig även om jag inte lyssnar, och kan ej heller uttala "Lapin Kulta" på ett korrekt sätt.
Likväl är han en av de få jag kunnat diskutera pretty much allt med och en av dem jag har mest respekt för här. Big up. - 3 December - Chinger
Brukar lyckas gå mig på nerverna hyfsat ofta, men är nog i det stora hela bättre än jag ibland erkänner. - 4 December - Charlieone
Hänger han fortfarande här? - 5 December - Nickeeeeeeeeeeeeee
Har ärligt talat ingen större koll på honom. Norrlänning med en söt sig iaf. Troligtvis en skön lirare. - 6 December - Giraff
<insert random lustig kommentar> - 7 December - Litttle_Brother
Troligtvis rätt ofta lite mer seriös än brukligt, men är ändå trevlig.
Även om vissa polls känns lite meningslösa. 
Bless