d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Korv Tråden
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 29 2011 05:36pm
Quote (RistVaLL @ 30 Nov 2011 01:20)
Bullens Pilsnerkorv <3


1+
Member
Posts: 13
Joined: Nov 29 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2011 05:59pm
hatar starka korvar asså förstör hela smaken
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Nov 29 2011 11:39pm
Quote (RistVaLL @ Nov 30 2011 12:20am)
Bullens Pilsnerkorv <3


:thumbsup:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 30 2011 07:24am
Quote (Pedob3ar @ Nov 29 2011 11:59pm)
hatar starka korvar asså förstör hela smaken


allmän stark mat ska endast vara lite stark annars tar det över helt ju <_<

This post was edited by ankiie on Nov 30 2011 07:25am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 30 2011 12:14pm
Quote (Pedob3ar @ 30 Nov 2011 00:59)
hatar starka korvar asså förstör hela smaken


äsch, kryddstarka är helt klart bättre!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 30 2011 12:39pm
Brand i Jokkmokks korvfabrik
Publicerat: måndag 28 november kl 22:34 , Nyheter P4 Norrbotten

Det började brinna i rökeriet hos Jokkmokks korv- och rökeri under måndagskvällen. Branden fick fäste i taket och de anställda började skotta snö i ett försök att hindra elden.

Brandmän från både Jokkmokk och Vuollerim ryckte ut och kunde hjälpa till att begränsa elden. Vid 22.30-tiden, ett par timmar efter larmet, var elden under kontroll.

Det är oklart vad som orsakat branden.(kan tillägga att det var en ugn som hade fått sig nå knas för sig och börjat elda vägen sen spred det sig.)

tur att man har en ring i kyln
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 30 2011 12:46pm
Quote (Nickeee @ 30 Nov 2011 19:39)
Brand i Jokkmokks korvfabrik
Publicerat: måndag 28 november kl 22:34 , Nyheter P4 Norrbotten

Det började brinna i rökeriet hos Jokkmokks korv- och rökeri under måndagskvällen. Branden fick fäste i taket och de anställda började skotta snö i ett försök att hindra elden.

Brandmän från både Jokkmokk och Vuollerim ryckte ut och kunde hjälpa till att begränsa elden. Vid 22.30-tiden, ett par timmar efter larmet, var elden under kontroll.

Det är oklart vad som orsakat branden.(kan tillägga att det var en ugn som hade fått sig nå knas för sig och börjat elda vägen sen spred det sig.)

tur att man har en ring i kyln


väldigt passande med att denna tråden kom upp, man kan nästan tro att någon här har planerat något ? ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 30 2011 01:33pm
Quote (Nickeee @ Nov 30 2011 06:39pm)
Brand i Jokkmokks korvfabrik
Publicerat: måndag 28 november kl 22:34 , Nyheter P4 Norrbotten

Det började brinna i rökeriet hos Jokkmokks korv- och rökeri under måndagskvällen. Branden fick fäste i taket och de anställda började skotta snö i ett försök att hindra elden.

Brandmän från både Jokkmokk och Vuollerim ryckte ut och kunde hjälpa till att begränsa elden. Vid 22.30-tiden, ett par timmar efter larmet, var elden under kontroll.

Det är oklart vad som orsakat branden.(kan tillägga att det var en ugn som hade fått sig nå knas för sig och börjat elda vägen sen spred det sig.)

tur att man har en ring i kyln


ajdå, rökt korv bokstavligen :rofl:
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Nov 30 2011 01:36pm
Quote (RistVaLL @ 30 Nov 2011 19:46)
väldigt passande med att denna tråden kom upp, man kan nästan tro att någon här har planerat något ? ^^


eller hur B)
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Dec 5 2011 04:43pm


här vare korv i stora lass
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll