d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Era Battlestations!
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2011 08:30am
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:29)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


jag får hjärtklappning och anorexia när jag ser den där bilden!!
fast är mest avundsjuk, munch munch munch? D:


tror fan att du kmr dö om du ska smälla i dig allt det där

This post was edited by Simon on Oct 25 2011 08:30am
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 25 2011 08:31am
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:29)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


Haha, sockeröverdos incoming? :thumbsup:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2011 08:31am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2011 15:23)
Lol avast vill inte visa data fuskbuggg skitet :(((


Använd imgur istället! :O

www.imgur.com  så får jag också se :D


please gief imgur länk åt mig Simon :>
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 25 2011 08:31am
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 15:29)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


ahaha sjukt nice!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 25 2011 08:32am
Blandas obv med weed så kommer nog att smälla i mig en hel del
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2011 08:32am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2011 16:31)
please gief imgur länk åt mig Simon :>


stäng av avast istället eller nåt lulz
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 25 2011 08:32am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2011 16:31)
please gief imgur länk åt mig Simon :>


Högerklicka på avast nere i trayen och inaktivera det tillfälligt så fungerar det fint :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 25 2011 08:34am
Quote (AsDrake @ Oct 25 2011 04:29pm)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


hehehhehehehheheh
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 25 2011 08:35am
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:29)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


overkill
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 25 2011 08:36am
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:29)
klarar mig kanske

http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg


http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg

eZ


åååh en sån här dag saknar jag att röka gräs alltså... spela reset i flera timmar, bara slöa, röka.
wow
konstruktiv kritk: bara en vitamindryck? baconen vad ska du ha till, potatisgratängen? varför kör du inte mer halvfabrikat. orka göra potatisgratängen mitt i act3 hell?!

This post was edited by SpAz. on Oct 25 2011 08:37am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll