Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:29)
klarar mig kanske
http://img696.imageshack.us/img696/3549/20111025161557.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/8072/20111025162545.jpg
eZ
åååh en sån här dag saknar jag att röka gräs alltså... spela reset i flera timmar, bara slöa, röka.
wow
konstruktiv kritk: bara en vitamindryck? baconen vad ska du ha till, potatisgratängen? varför kör du inte mer halvfabrikat. orka göra potatisgratängen mitt i act3 hell?!
This post was edited by SpAz. on Oct 25 2011 08:37am