d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Halloweenkostymtävling 2011
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 23 2011 01:15pm
Quote (Yllegarnet @ 23 Oct 2011 20:34)
Sällan Oliwer håller koll på alla :D


Hennes tatuering är lätt att känna igen B)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 23 2011 02:10pm
Får se om det blir någon utklädnad i år. Har inga direkta idéer så..
Körde hippie för något år sedan, blev så framgångsrikt att jag höll på åka på pissprov. :angel:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 23 2011 02:15pm
VEM HAR TID ATT KLÄ UT SIG NÄR DET ÄR RESET BTW? :O

Det enda skulle vara om jag klär ut mig till The Dark Wanderer medan jag spelar
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 23 2011 02:16pm
Quote (PhearCIII @ Oct 23 2011 10:15pm)
VEM HAR TID ATT KLÄ UT SIG NÄR DET ÄR RESET BTW? :O

Det enda skulle vara om jag klär ut mig till The Dark Wanderer medan jag spelar


haha
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 23 2011 02:35pm
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 22:15)
VEM HAR TID ATT KLÄ UT SIG NÄR DET ÄR RESET BTW? :O

Det enda skulle vara om jag klär ut mig till The Dark Wanderer medan jag spelar



Fanns en när jag gick i gymnasiet (00->) som gled runder i en sån härlig monk robe mer stor hätta:D

Quote (Yllegarnet @ 23 Oct 2011 20:21)
http://img821.imageshack.us/img821/2953/kamera260.jpg


fett FLASHIG

This post was edited by c00kie_m0nster on Oct 23 2011 02:36pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 23 2011 02:36pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 23 2011 09:35pm)
Fanns en när jag gick i gymnasiet (00->) som gled rundor i en sån härlig monk robe mer stor hätta:D


Han kanske var The Dark Wanderer? :mellow:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 23 2011 02:37pm
Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 22:36)
Han kanske var The Dark Wanderer? :mellow:



OMFG!, förklarar "självmorden"
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 23 2011 02:58pm
kommer nog inte vinna men ska vara spiderman, heldräck

ska bli kul :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 23 2011 03:02pm
Tänkte odla håkan juholt mustach och klä ut mig till en pudel.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 23 2011 08:01pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 23 2011 08:21pm)
http://img821.imageshack.us/img821/2953/kamera260.jpg


hahahah fyfan va söt du är!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll