Quote (PhearCIII @ 23 Oct 2011 22:15)
VEM HAR TID ATT KLÄ UT SIG NÄR DET ÄR RESET BTW?

Det enda skulle vara om jag klär ut mig till The Dark Wanderer medan jag spelar
Fanns en när jag gick i gymnasiet (00->) som gled runder i en sån härlig monk robe mer stor hätta:D
Quote (Yllegarnet @ 23 Oct 2011 20:21)
http://img821.imageshack.us/img821/2953/kamera260.jpg
fett FLASHIG
This post was edited by c00kie_m0nster on Oct 23 2011 02:36pm