d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > -~ Skor ~- > Superofficiella Skotråden
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 14 2011 06:29am
Quote (Litttle_Brother @ 14 Oct 2011 14:26)
Lal.

Men, man kan väl avra seriös ibland åtminstone..






Så du gillar inet alls skateskor eller?

Just nu har jag ett par svarta. Men jag kan lova er, jag passar inte alls i converse och sånt där svammel.


Du kan fortfarande attacha en poll tror jag :P


nej jag tycker det är så jävla tråkigt med såna, converse är också jävligt tråkiga om dom inte passar in till ens övriga klädstil.
iofs så tycker jag att skorna jag har nu är sjukt fula också :D
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 14 2011 06:35am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Oct 14 2011 12:04pm)
Har försökt få tag på ett par Adidas forest hills hur jävla länge som helst, skulle punga upp 2,5k för ett par som är för små till och med bara för att lägga dom i en inglasad hylla...
Dom till vänster!

http://i56.tinypic.com/21kfbk9.jpg


Btw om någon vet vart de går att köpa, Nya, äkta, strl 42. EJ DEN HÖGA VARIANTEN!
så skicka pm, don8ar seriöst 500 spänn om jag får tag på dom
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 14 2011 07:49am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Oct 14 2011 12:35pm)
Btw om någon vet vart de går att köpa, Nya, äkta, strl 42. EJ DEN HÖGA VARIANTEN!
så skicka pm, don8ar seriöst 500 spänn om jag får tag på dom


gribbylunds centrum skopunkten
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 14 2011 08:10am
Quote (Simon @ 14 Oct 2011 14:29)
nej jag tycker det är så jävla tråkigt med såna, converse är också jävligt tråkiga om dom inte passar in till ens övriga klädstil.
iofs så tycker jag att skorna jag har nu är sjukt fula också :D


Med andra ord du gillar inga skor :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 14 2011 08:24am
Quote (Litttle_Brother @ 14 Oct 2011 16:10)
Med andra ord du gillar inga skor :D


bullshit
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 14 2011 08:26am
Enda rätta!

Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 14 2011 08:29am
Quote (Nickeee @ 14 Oct 2011 16:26)
Enda rätta!

http://guldregn.blogg.se/images/socks1_1185700520.jpg




This post was edited by Dreamfuel on Oct 14 2011 08:30am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 14 2011 09:05am
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Oct 14 2011 10:28am
http://www.nilsonshoes.com/Man/Modeller/Boots?art=258822&c=SEK
http://www.nilsonshoes.com/Man/Modeller/Varmfodrat?art=267101&c=SEK
ett par röda sneaky steve
vita converse
Osv. Kör mest med mina björnborg eftersom det börjar bli kallt nu.

Btw Adidas forest hills är sjuukt feta, vill också ha :drool:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 14 2011 10:28am
kör bara ecco typ

har iofs ett par HH-skor till vintern och ett par timberland (?) till hösten
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll