d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~ Vilken årstid Gillar Du Bäst ~~ > Yeahh!!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 10 2011 08:21am
Quote (Oscar. @ Oct 10 2011 02:05pm)
[x] Vår pga inte för varmt eller för kallt

Skönt att kunna ha på sig lite varierad klädsel


Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 10 2011 08:36am
Quote (Simon @ Oct 9 2011 04:28pm)
sommar cuz stek och vinter cuz mys

höst och vår kan dra åt helvete dock!!!! tbh så har jag hellre -20 och massa snö än slaskväder/löv och skit.


INDEED!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2011 09:40am
vinter pga kylan >

älskar att se folk klaga på hur kallt det är ^_^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2011 01:18pm
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2011 17:40)
vinter pga kylan >

älskar att se folk klaga på hur kallt det är ^_^


Jag tycker det är fett störande när folk på vintern klagar att det är kallt sen när det blir sommar klagar dem på att det är varmt.
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 12 2011 01:21pm
Vinter = kyla + snö = win.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll