d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1234554Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,996
Joined: Apr 30 2007
Gold: 5.71
Oct 8 2011 12:42pm
oh i see my seksi cl rush sorc in the channel :]
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 12:46pm
Quote (jylland @ Oct 8 2011 07:42pm)
oh i see my seksi cl rush sorc in the channel :]


It's nice B)

Quote (Ekaan @ Oct 8 2011 07:39pm)
Tror ni är för hardcore för moi men lär joina era baalruns sen för att lvla om det inte finns något annat =)


Klart du ska hänga på oss när vi baalrunnar! :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 8 2011 12:49pm
Quote (PhearCIII @ 8 Oct 2011 18:38)
Du har fan en poäng :thumbsup:



Låter "medlemmar" gå före när det gäller första timmarna, men sen så är han väldigt välkommen ^_^



Äh de funkar ändå :)


Marcus är medlem. Han har tillomed goldmembercard hos visa.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 8 2011 05:12pm
ÅHH NERDGASM

Höstlov veckan efter reset!! :D

Reset - skola 2 dagar - studiedag - 1 veckas lov

Fifaaaaaan :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 8 2011 05:24pm
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 01:12)
ÅHH NERDGASM

Höstlov veckan efter reset!! :D

Reset - skola 2 dagar - studiedag - 1 veckas lov

Fifaaaaaan :D


vilket datum är det reset?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 8 2011 05:24pm
Quote (PhearCIII @ Oct 8 2011 11:12pm)
ÅHH NERDGASM

Höstlov veckan efter reset!! :D

Reset - skola 2 dagar - studiedag - 1 veckas lov

Fifaaaaaan :D


Sen någon sjukdag på det så? :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 02:09am
Quote (Goss3N @ Oct 9 2011 12:24am)
vilket datum är det reset?


25 Oktober ^_^

Quote (R4mses @ Oct 9 2011 12:24am)
Sen någon sjukdag på det så? :D


Haha yup B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 03:09am
B)
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Oct 9 2011 03:15am
Ska ni inte fixa live stream när ni ändå håller på? ^_^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2011 03:15am
Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 10:15am)
Ska ni inte fixa live stream när ni ändå håller på? ^_^


Oliwer lär ju ha dator till de iaf ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234554Next
Add Reply New Topic New Poll