d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Oct 2 2011 03:43pm
[X] Ja
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2011 03:51pm
Quote (Aum @ 2 Oct 2011 23:36)
Gjort. Inte lika mysigt.. Gillar inte när folk tittar på.


Sanden är mitt största problem tbh
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 2 2011 03:56pm
Quote (PlaaD @ 2 Oct 2011 23:51)
Sanden är mitt största problem tbh


lägg dig på en handduk så är det lungt :)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 2 2011 04:11pm
ja, det har jag

men bästa är ändå på flygplanet till indien, med lagom turbulens, guppigt <3
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 2 2011 04:35pm
Har det väldigt svårt att bli kåt utan material eller kvinna, och runka när jag inte är kåt är fan lönlöst. Kan inte ens ligga i sängen och runka till orgasm, då jag ger upp om det tar längre än en kvart. Att runka i det fria, det kommer jag nog inte ens att prova.

This post was edited by whifrA on Oct 2 2011 04:35pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 2 2011 04:58pm
Quote (whifrA @ 3 Oct 2011 00:35)
Har det väldigt svårt att bli kåt utan material eller kvinna, och runka när jag inte är kåt är fan lönlöst. Kan inte ens ligga i sängen och runka till orgasm, då jag ger upp om det tar längre än en kvart. Att runka i det fria, det kommer jag nog inte ens att prova.


lol :D


Quote (Mabouse @ 3 Oct 2011 00:11)
ja, det har jag

men bästa är ändå på flygplanet till indien, med lagom turbulens, guppigt <3


På toaletten antar jag? :P
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 2 2011 04:59pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 2 2011 10:58pm)
lol :D




På toaletten antar jag? :P


oj glömde nämna det, men ja på toaletten ;P;P
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 2 2011 05:41pm
Quote (SpAz. @ 2 Oct 2011 22:42)
jag satt på en stubbe.


Haha bilderna jag fick i mitt huvud! :D

Ja det har hänt nån gång :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 2 2011 06:38pm
Quote (Emil @ Oct 3 2011 01:41am)
Haha bilderna jag fick i mitt huvud! :D

Ja det har hänt nån gång :D


Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 2 2011 06:40pm
Quote (Spetch @ 3 Oct 2011 02:38)
http://i52.tinypic.com/b7e4o1.jpg


Åh, tack för den! Facebook-skadad som man är så letar man nästan efter en gilla-knapp när man surfar runt här...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll