Quote (Simon @ Sep 21 2011 11:04am)
häromkring där jag kommer ifrån kan man absolut säga skitmatch om man menar att det var en dålig match ur nöjessynpunkt.
vadå så du tror att du hjälper folk när du är dryg över internet? eller vad menar du med ringa i väckarklockan?
vi tycker bara att du är en dryg jävel och jag börjar fundera på ifall du är lika bitter irl som du är här? isåfall är det illa. ingen gillar såna som beter sig som du gör här.
att säga att "det var ändå en skitmatch" betyder att det var en "onödig" match eftersom det bortförklarar
folk förväntar sig att man ska spoonfeeda dem bara för att de postar i forumet. ifall man är lite dryg så att de gör skiten iaf > de lär sig hur man gör > slipper spamma > de kanske lär sig att bli produktiva i riktiga livet också
u c?
jag kan ju säga att de flesta tycker de flesta är dryga här. många hatar hesten för han postar om sina ligga, aum för han är en snorunge, makta för han är rasist, snoramej för att han tror han är #1, littttle_brother för att han alltid ska hata på iphone etc
This post was edited by dej on Sep 21 2011 04:38am