d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Hjälp > Nunununun
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 5 2011 02:22pm
Quote (bws1 @ 5 Sep 2011 21:20)
lär nog vara aktiv på detta. paul  gör ingenting å något nu för tiden han sitter runkar med sina 49k fg's..


och sedan luktar han på sarren
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 5 2011 02:22pm
:kiss:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2011 02:28pm
Quote (bws1 @ 5 Sep 2011 22:08)
allt vill ha tbx min mamma :(.. även mitt gamla jsp konto ingen mod lr admin vill hjälpa mig.  har väntat  8 dagar


beklagar sorgen!
Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Sep 5 2011 02:31pm
tackar för ni uppskatar jag kommer tbx .. tackar för 2 som har donerat till mig..
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 5 2011 02:37pm
Quote (bws1 @ Sep 5 2011 09:31pm)
tackar för ni uppskatar jag kommer tbx .. tackar för  2 som har donerat till mig..


Np :)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 5 2011 02:53pm
Vad hände med ditt fg?
Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Sep 5 2011 02:57pm
råkade köpa trinket för 60 fg trodde var 3 jag köpte för 20 fg men blev 60 lol.. fråga ej vad som hände med slashasen.. .. svar dunno
Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Sep 5 2011 03:13pm
gud vad jag är arg för ar förlorat mitt jsp konto..
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 5 2011 03:23pm
tråkigt o höra mannen :/
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 5 2011 03:32pm
jag blev scrambled på 7760fg :( sluta klaga

scam på tibia
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll