d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Best Of Slashasen > Topic Of Doom!
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 16 2011 11:19am
Quote (dej @ Aug 16 2011 05:59pm)
jag visste faktiskt inte om det tbh

känner en del som har det och de stavar visserligen kasst men deras meningsuppbyggnader etc är bra.

vet inte vad slashasen har för fel men om han säger till att han tar illa upp @denna topic så requester jag en lock av den


finns ju olika grader av dyslexi, vissa märker det knappt, vissa har skitsvårt för att stava etc
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Aug 16 2011 12:07pm
Quote (xpd-trader @ Aug 16 2011 04:47pm)
http://www.youtube.com/watch?v=F5ODi4mHdvE


vem fan gör ett youtube klipp som inte visar ett skit om att man blivit scammad ^^
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 16 2011 12:13pm
Quote (orvar174 @ Aug 16 2011 06:19pm)
finns ju olika grader av dyslexi, vissa märker det knappt, vissa har skitsvårt för att stava etc


ja, men meningsuppbygganden brukar inte ta stryk av dyslexin, inte heller sammanhanget så vitt jag vet.

självklart så finns det ju sjukt grav dyslexi där folk inte kan läsa etc

är fortfarande positiv till att slashasen är historiens största troll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 16 2011 11:14pm
Quote (Pitpro @ 16 Aug 2011 20:07)
vem fan gör ett youtube klipp som inte visar ett skit om att man blivit scammad ^^


Slashasen
Member
Posts: 14,903
Joined: Sep 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 16 2011 11:40pm
Quote (dej @ 16 Aug 2011 18:13)
ja, men meningsuppbygganden brukar inte ta stryk av dyslexin, inte heller sammanhanget så vitt jag vet.

självklart så finns det ju sjukt grav dyslexi där folk inte kan läsa etc

är fortfarande positiv till att slashasen är historiens största troll


Ehm det är han inte.
Han har något förståndshandikapp också.
Stäng tråden.
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Aug 17 2011 12:49am
slaskhasken han var en gud!
kommer ihåg när jag lyckades komma åt hans hotmail HAHAHA
tog bort hans facebook och massa annat skit xD
Member
Posts: 14,903
Joined: Sep 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 17 2011 01:11am
Quote (1000 @ 17 Aug 2011 06:49)
slaskhasken han var en gud!
kommer ihåg när jag lyckades komma åt hans hotmail HAHAHA
tog bort hans facebook och massa annat skit xD


Bra jobbat.




Elakt.
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Aug 17 2011 02:33am
Quote (1000 @ 17 Aug 2011 07:49)
slaskhasken han var en gud!
kommer ihåg när jag lyckades komma åt hans hotmail HAHAHA
tog bort hans facebook och massa annat skit xD


Du är min nya idol
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 17 2011 02:45am
Quote (1000 @ Aug 17 2011 08:49am)
slaskhasken han var en gud!
kommer ihåg när jag lyckades komma åt hans hotmail HAHAHA
tog bort hans facebook och massa annat skit xD


:fume: inb4 ny rage topic om dig
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 17 2011 03:08am
Quote (c00kie_m0nster @ Aug 16 2011 03:24pm)
Att ni orkar, kötta Trophy i stället...


Detta.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll