d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dags Att Sälja Och Uppgradera :p
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,398.07
Jul 26 2011 01:39pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 26 Jul 2011 20:31)
Jag delade lägenhet med polare tills vi fick reda på om vi skulle bli fast anställda som Yrkesmilitärer :P Vi pallade inte bo på regementet så tog bara första bästa vi hitta typ för att slippa bo där.
Fast de är fint regemente men pallar inte sova och "bo" på jobbet.
Nu så har vi blivit det så bestämt oss att skaffa varsin, jag behåller lägenheten eftersom jag fixa fram den via en tjej :rolleyes: Men ska nog byta sen ändå för den är dyr för att ligga i fucking Arvidsjaur xD
5058kr + el för en 2a på 63kvm :S Hälften av lönen går åt till hyra wtf :P

Okej, mjo det är drygt med hög hyra.. Min ligger på 7 för att den är nyrenoverad och att det är takvåning med rätt bra utsikt över staden.

Känns bara så drygt att handla allt, menar jag kommer på något nytt nästan varje dag^^

E: sen så är man ju latare än allt levande på denna jord

This post was edited by AsDrake on Jul 26 2011 01:39pm
Member
Gold: 84,205.49
Trader: Trusted
Jul 26 2011 01:42pm
Quote (AsDrake @ 26 Jul 2011 21:39)
Okej, mjo det är drygt med hög hyra.. Min ligger på 7 för att den är nyrenoverad och att det är takvåning med rätt bra utsikt över staden.

Känns bara så drygt att handla allt, menar jag kommer på något nytt nästan varje dag^^

E: sen så är man ju latare än allt levande på denna jord

om vi jämför ställena:
Örnsköldsvik ~30k invånare?
Auchswitchsjaur ~5k invånare xD

Min lägenhet är nyrenoverad förra året och enda lägenheten i mitt område som ser annorlunda ut bland 2orna, alla andra ser likadana ut :P
Så därför jag känner jag skulle vilja ha kvar den men sunkit med 5 lax i hyra! hade de varit 4 hade jag haft kvar den dirr.
Gillar läget på den också för har lika långt till jobbet som att gå in till centrum för att handla :P
Member
Gold: 1,398.07
Jul 26 2011 01:45pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 26 Jul 2011 20:42)
om vi jämför ställena:
Örnsköldsvik ~30k invånare?
Auchswitchsjaur ~5k invånare xD

Min lägenhet är nyrenoverad förra året och enda lägenheten i mitt område som ser annorlunda ut bland 2orna, alla andra ser likadana ut :P
Så därför jag känner jag skulle vilja ha kvar den men sunkit med 5 lax i hyra! hade de varit 4 hade jag haft kvar den dirr.
Gillar läget på den också för har lika långt till jobbet som att gå in till centrum för att handla :P

jo sant^^ Men ändå pissigt att 1/3 av lönen går till hyra då jag haft 0 kr i utgifter innan :P Dock jävligt skönt är det att bo själv
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll