d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Dinosaurie Viker Ner Sig - "mobila Valar" > Oh Shi Not This Thread Again - Mobilköp
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 457,914.30
Jul 5 2011 06:51am
har läst allt du skrev robin och det låter ju onekligen som en supermobil galaxyn! sen att den är billigare är ju för jävla gött - men inte förvånande.
iPhone känns tryggt och beprövat, sen har den snyggast design imo. Det är också den enda jag prövat en del vilket gör att jag kommer lära mig snabbast - hade typ bestämt mig innan tråden för ip4

men samsung galaxy 2 verkar fan vassare alltså
Member
Gold: 84,205.49
Trader: Trusted
Jul 5 2011 06:59am
Quote (SpAz. @ 5 Jul 2011 14:51)
har läst allt du skrev robin och det låter ju onekligen som en supermobil galaxyn! sen att den är billigare är ju för jävla gött - men inte förvånande.
iPhone känns tryggt och beprövat, sen har den snyggast design imo. Det är också den enda jag prövat en del vilket gör att jag kommer lära mig snabbast - hade typ bestämt mig innan tråden för ip4

Att den är billigare nu är inte förvånande. Det som också suger pung med Apple att deras priser inte sjunker mkt. Det är ungefär samma pris på en ny iphone 4 nu och samma pris på den om 1 år ;D
Andra mobilmärken sänker ju sina priser allt eftersom.

I dagsläget så är verkligen Samsung Galaxy S2 en supermobil. Det som jag saknade med Samsung Galaxy S1 var att den inte hade någon blixt till kameran =/ Men nu på Samsung Galaxy S2 så har de fattat galoppen och lagt till en blixt och dessutom en awesome 8 Megapixel kamera :)

iPhone är ju den populäraste mobilen sen förr och alltid varit kände pga det är en Apple. Nu senaste åren har ju Android klivit in på marknaden och googlar du så får du se hur mkt de utvecklats och säljer fler än iPhone om man jämför hur länge de funnits.

Jag har ju 4 v semester kvar och hade jag inte varit upptagen med annat så hade man kanske tagit sig en tripp ner till Karlstad så du får klämma och känna på min Samsung Galaxy S2 och Samsung Galaxy S1 och kanske klämma och känna på annat ;) ( vet ju om din andra topic du har uppe för tillfället ;P )
Member
Gold: 3,086.76
Jul 5 2011 07:00am
Quote (SpAz. @ 5 Jul 2011 14:51)

Alltid sett dig som lite rebellisk spaz...så säger du att du ska iphone 4 mer mainstream än den telefonen får man leta efter.
Telefonen är bra inget snack om saken...men är den prisvärd? Nej
Member
Jul 5 2011 07:06am
Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Jul 2011 14:59)
Att den är billigare nu är inte förvånande. Det som också suger pung med Apple att deras priser inte sjunker mkt. Det är ungefär samma pris på en ny iphone 4 nu och samma pris på den om 1 år ;D
Andra mobilmärken sänker ju sina priser allt eftersom.

I dagsläget så är verkligen Samsung Galaxy S2 en supermobil. Det som jag saknade med Samsung Galaxy S1 var att den inte hade någon blixt till kameran =/ Men nu på Samsung Galaxy S2 så har de fattat galoppen och lagt till en blixt och dessutom en awesome 8 Megapixel kamera :)

iPhone är ju den populäraste mobilen sen förr och alltid varit kände pga det är en Apple. Nu senaste åren har ju Android klivit in på marknaden och googlar du så får du se hur mkt de utvecklats och säljer fler än iPhone om man jämför hur länge de funnits.

Jag har ju 4 v semester kvar och hade jag inte varit upptagen med annat så hade man kanske tagit sig en tripp ner till Karlstad så du får klämma och känna på min Samsung Galaxy S2 och Samsung Galaxy S1 och kanske klämma och känna på annat ;) ( vet ju om din andra topic du har uppe för tillfället ;P )

hmmm okej, fan robin du ska inte börja som säljare? du har ju övertygat mig i alla fall^^
priset är rätt viktigt för mig också då jag värdesätter pengar, mobil är inget jag lägger mycket pengar på annars.
ha!
edit: haha du är välkommen hit ^^ smygbög

Quote (K1NGEN @ 5 Jul 2011 15:00)
Alltid sett dig som lite rebellisk spaz...så säger du att du ska iphone 4  mer mainstream än den telefonen får man leta efter.
Telefonen är bra inget snack om saken...men är den prisvärd? Nej

förlåt... jag har gått och blivit konformistisk och till åldern kommen! haha nej men ärligt rebellisk är jag mest till åsikterna, sen bajsar jag på överdrivna klädtrender typ hipster som jag alltid känner att jag måste ta avstånd ifrån.

Ska googla pricerunner osv efter SG2, ska se om jag får behålla mitt gamla nummer om jag skaffar telia under 25 också! låter fett prisvärt :D
finns den på avbetalning måntro?

This post was edited by SpAz. on Jul 5 2011 07:07am
Member
Gold: 84,205.49
Trader: Trusted
Jul 5 2011 07:08am
Quote (SpAz. @ 5 Jul 2011 15:06)
hmmm okej, fan robin du ska inte börja som säljare? du har ju övertygat mig i alla fall^^
priset är rätt viktigt för mig också då jag värdesätter pengar, mobil är inget jag lägger mycket pengar på annars.
ha!

förlåt... jag har gått och blivit konformistisk och till åldern kommen! haha nej men ärligt rebellisk är jag mest till åsikterna, sen bajsar jag på överdrivna klädtrender typ hipster som jag alltid känner att jag måste ta avstånd ifrån.

Ska googla pricerunner osv efter SG2, ska se om jag får behålla mitt gamla nummer om jag skaffar telia under 25 också! låter fett prisvärt :D

Jag har varit försäljare en gång i tiden Jesper ;)

edit: haha du är välkommen hit ^^ smygbög

tifniss! Haha de hör ju till min vardag att umgås med killar och skeda lite då och då ;D Dock missade jag tillfället då min grupp hade samkväm i duschen efter de sprang ho-chi-min banan :P Jag var sjuk så kunde inte springa. Efter de sprungit den stod de 4 killar i duschen och hade det mysigt ;D Har det inspelat på mobilen i ca 10min ^^

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jul 5 2011 07:10am
Member
Gold: 7,531.00
Jul 5 2011 07:09am
ha!

Tycker du gör ett bra val. :)
Member
Jul 5 2011 07:18am
Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Jul 2011 15:08)
Jag har varit försäljare en gång i tiden Jesper ;)

tifniss! Haha de hör ju till min vardag att umgås med killar och skeda lite då och då ;D Dock missade jag tillfället då min grupp hade samkväm i duschen efter de sprang ho-chi-min banan :P Jag var sjuk så kunde inte springa. Efter de sprungit den stod de 4 killar i duschen och hade det mysigt ;D Har det inspelat på mobilen i ca 10min ^^

haha är detta seriöst, samkväm i rätta bemärkelse eller onanitävling? I vilket fall, ring aftonbladet du har ett jävla scoop! Edit: samkväm hade tydligen inte sexuella undertoner när jag googlade det
"Svensk militär i homosexskandal"
Känd officierare
"Jävla bögfasoner"
^____^

vad är det för ställe du är på egentligen
Quote (snoramej @ 5 Jul 2011 15:09)
Tycker du gör ett bra val. :)

bra då!

This post was edited by SpAz. on Jul 5 2011 07:19am
Member
Jul 5 2011 07:24am
kom på en grej till med GSII vs IP
hur är det med prylar såsom portabla förstärkare/högtalare, surfa på en laptop via mobilen, sladdar mellan mobil / tv /// mobil / dator? mobil till mobil?
Finns det bra utbud av tillbehör till en SGS? främst högtalare då
Member
Gold: 7,531.00
Jul 5 2011 07:26am
Quote (SpAz. @ 5 Jul 2011 15:24)
kom på en grej till med GSII vs IP
hur är det med prylar såsom portabla förstärkare/högtalare, surfa på en laptop via mobilen, sladdar mellan mobil / tv /// mobil / dator? mobil till mobil?
Finns det bra utbud av tillbehör till en SGS? främst högtalare då

Beror väl på vad det är för ut-jack i den. :)

Du kan ju alltid köra högtalare som drivs med 3.5mm jack
Member
Gold: 0.00
Jul 5 2011 07:29am
Quote (SpAz. @ Jul 5 2011 01:06pm)

Jag har min från telia, med max 25.

Betalar 200 för telefonen och 98 för abonemanget.
Ringer gratis till telia, 5000 sms, Fri surf upp till 1gb.

gg.

This post was edited by vandalen on Jul 5 2011 07:29am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll