Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Jul 2011 14:59)
Att den är billigare nu är inte förvånande. Det som också suger pung med Apple att deras priser inte sjunker mkt. Det är ungefär samma pris på en ny iphone 4 nu och samma pris på den om 1 år ;D
Andra mobilmärken sänker ju sina priser allt eftersom.
I dagsläget så är verkligen
Samsung Galaxy S2 en supermobil. Det som jag saknade med
Samsung Galaxy S1 var att den inte hade någon blixt till kameran =/ Men nu på
Samsung Galaxy S2 så har de fattat galoppen och lagt till en blixt och dessutom en awesome 8 Megapixel kamera

iPhone är ju den populäraste mobilen sen förr och alltid varit kände pga det är en Apple. Nu senaste åren har ju Android klivit in på marknaden och googlar du så får du se hur mkt de utvecklats och säljer fler än iPhone om man jämför hur länge de funnits.
Jag har ju 4 v semester kvar och hade jag inte varit upptagen med annat så hade man kanske tagit sig en tripp ner till Karlstad så du får klämma och känna på min
Samsung Galaxy S2 och
Samsung Galaxy S1 och kanske klämma och känna på annat

( vet ju om din andra topic du har uppe för tillfället ;P )
hmmm okej, fan robin du ska inte börja som säljare? du har ju övertygat mig i alla fall^^
priset är rätt viktigt för mig också då jag värdesätter pengar, mobil är inget jag lägger mycket pengar på annars.
ha!
edit: haha du är välkommen hit ^^ smygbög
Quote (K1NGEN @ 5 Jul 2011 15:00)
Alltid sett dig som lite rebellisk spaz...så säger du att du ska iphone 4 mer mainstream än den telefonen får man leta efter.
Telefonen är bra inget snack om saken...men är den prisvärd? Nej
förlåt... jag har gått och blivit konformistisk och till åldern kommen! haha nej men ärligt rebellisk är jag mest till åsikterna, sen bajsar jag på överdrivna klädtrender typ hipster som jag alltid känner att jag måste ta avstånd ifrån.
Ska googla pricerunner osv efter SG2, ska se om jag får behålla mitt gamla nummer om jag skaffar telia under 25 också! låter fett prisvärt

finns den på avbetalning måntro?
This post was edited by SpAz. on Jul 5 2011 07:07am