d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Why So Closed?
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,821.00
Jun 15 2011 09:13am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 17:09)
tror du att jag reportar mina egna posts?

TROLOLOLOLL

och vann rommel kriget eller inte?

MUAHAHAHAAAAAAAA

Rommel vann ett par slag i afrika trots underlägsna styrkor samt brist på flygunderstöd, vilket den allierade sidan hade.
För övrigt vägrade Rommel behandla krigsfångar på de folkrättsvidriga sätt som Hitler hade som stående order!

Rommel kände till de planer som fanns för att störta Hitler men valde att inte välja sida, eftersom han hade familj!

Knappast den nazist du vill få honom att framstå som. Dessutom en mycket skicklig taktiker! Läs in dig i ämnet så ska du se att Makta inte är så fel på det ;)
Member
Gold: 3.90
Jun 15 2011 09:16am
Quote (Fil @ 15 Jun 2011 16:13)
Rommel vann ett par slag i afrika trots underlägsna styrkor samt brist på flygunderstöd, vilket den allierade sidan hade.
För övrigt vägrade Rommel behandla krigsfångar på de folkrättsvidriga sätt som Hitler hade som stående order!

Rommel kände till de planer som fanns för att störta Hitler men valde att inte välja sida, eftersom han hade familj!

Knappast den nazist du vill få honom att framstå som. Dessutom en mycket skicklig taktiker! Läs in dig i ämnet så ska du se att Makta inte är så fel på det ;)

Man borde bara ignorera xpd. Swesubs byfåne nr1. Kommer fan inget vettigt ifrån den killen.
Member
Gold: 7,821.00
Jun 15 2011 09:18am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:16)
Man borde bara ignorera xpd. Swesubs byfåne nr1. Kommer fan inget vettigt ifrån den killen.

Han är rätt rolig. Jag tror att xpd hänger här för att provocera, och han är rätt duktig på det.
Jag har själv insett att det är det roligaste med swesub, alla livliga diskussioner som det bjuds på!

Han är inget av de grottmongon som inte kan stava för fem öre. Det är dessa som provocerar mig mest iallafall! :D
Member
Jun 15 2011 09:20am
Quote (Fil @ 15 Jun 2011 16:18)
Han är rätt rolig. Jag tror att xpd hänger här för att provocera, och han är rätt duktig på det.
Jag har själv insett att det är det roligaste med swesub, alla livliga diskussioner som det bjuds på!

Han är inget av de grottmongon som inte kan stava för fem öre. Det är dessa som provocerar mig mest iallafall! :D

Han börjar ju inte med att "provocera" förens folk kallar han för idiot. Så nej jag satsar hela min besparing på att han verkligen är en idiot. Tror han har gjort 1 eller kanske 2 bra/roliga posts någonsin. Resten är bara sorgligt och patetiskt.
Member
Gold: 0.00
Jun 15 2011 09:21am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:10)
Någon börjar bli desperat. Och ja du skulle säker reporta dig själv bara för att få ett slut på lidandet.

du har alltså inget svar på om rommel vann eller förlorade?

why am i not surprised?
Quote (Fil @ 15 Jun 2011 17:13)

men han förlorade kriget

jag är mycket intresserad av historia och om man talar om historiens största härförare så talar man inte om rommel

kanske:

Alexander den store, Napoleon, Julius Caeser, eller engelsmännen som lyckades ta hela indien med några tusen man

MEN ABSOLUT INTE ROMMEL

det är bara makatas nazinostalgi och en chimär

Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:20)
Han börjar ju inte med att "provocera" förens folk kallar han för idiot. Så nej jag satsar hela min besparing på att han verkligen är en idiot. Tror han har gjort 1 eller kanske 2 bra/roliga posts någonsin. Resten är bara sorgligt och patetiskt.

en bra beskrivning av dig själv tycker jag

ska du reporta nu så du slipper lida mer?

This post was edited by xpd-trader on Jun 15 2011 09:22am
Member
Jun 15 2011 09:23am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 16:21)

why am i not surprised?

men han förlorade kriget

jag är mycket intresserad av historia och om man talar om historiens största härförare så talar man inte om rommel

kanske:

Alexander den store, Napoleon, Julius Caeser, eller engelsmännen som lyckades ta hela indien med några tusen man

MEN ABSOLUT INTE ROMMEL

Rommel vann den största delen av sina strider och nej HAN vann inte kriget.

Och hur gick det för Caesar och de andra du drog upp nu? Du är en mästare på att kasta sten i ett glashus.
Dessutom finns det ett "par" böcker och dokumentärer om Rommel. Men du verkar ju bara ha läst historia i högstadiet. "fniss"
Member
Jun 15 2011 09:25am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 16:21)

why am i not surprised?

men han förlorade kriget

kanske:

MEN ABSOLUT INTE ROMMEL

en bra beskrivning av dig själv tycker jag

ska du reporta nu så du slipper lida mer?

"Nej du är dum!" Copyight Xpd 2011
Member
Gold: 0.00
Jun 15 2011 09:26am
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:23)
Rommel vann den största delen av sina strider och nej HAN vann inte kriget.

Och hur gick det för Caesar och de andra du drog upp nu? Du är en mästare på att kasta sten i ett glashus.
Dessutom finns det ett "par" böcker och dokumentärer om Rommel. Men du verkar ju bara ha läst historia i högstadiet. "fniss"

alexander och napoleon anses ju av alla militärhistoriker vara de största och jag anser nog att som alexander störta hela det persiska riket är något oerhört

men du känner säkert inte till honom eftersom du bara lärt dig om rommel på nassarnas sommarläger
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 15 2011 09:31am
Quote (SCXiao @ Jun 15 2011 03:57pm)
jsp.org/swe/svenskachatten

Touché
Member
Jun 15 2011 09:33am
Quote (xpd-trader @ 15 Jun 2011 16:26)
alexander och napoleon anses ju av alla militärhistoriker vara de största och jag anser nog att som alexander störta hela det persiska riket är något oerhört

men du känner säkert inte till honom eftersom du bara lärt dig om rommel på nassarnas sommarläger

Jag vet allt historien om alla dessa. Men du sa att Rommel var en random för att han förlora kriget i stort sett? Dom du kom in med förlorade ju också? Utom Alexander då som dog pga sjukdom. Dessutom är Rommel välkänd mn du känner bara till standarden av vad man lär sig i högstadiet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll