Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:10)
Någon börjar bli desperat. Och ja du skulle säker reporta dig själv bara för att få ett slut på lidandet.
du har alltså inget svar på om rommel vann eller förlorade?
why am i not surprised?
Quote (Fil @ 15 Jun 2011 17:13)
Rommel vann ett par slag i afrika trots underlägsna styrkor samt brist på flygunderstöd, vilket den allierade sidan hade.
För övrigt vägrade Rommel behandla krigsfångar på de folkrättsvidriga sätt som Hitler hade som stående order!
Rommel kände till de planer som fanns för att störta Hitler men valde att inte välja sida, eftersom han hade familj!
Knappast den nazist du vill få honom att framstå som. Dessutom en mycket skicklig taktiker! Läs in dig i ämnet så ska du se att Makta inte är så fel på det

men han förlorade kriget
jag är mycket intresserad av historia och om man talar om historiens största härförare så talar man inte om rommel
kanske:
Alexander den store, Napoleon, Julius Caeser, eller engelsmännen som lyckades ta hela indien med några tusen man
MEN ABSOLUT INTE ROMMEL
det är bara makatas nazinostalgi och en chimär
Quote (Makta @ 15 Jun 2011 17:20)
Han börjar ju inte med att "provocera" förens folk kallar han för idiot. Så nej jag satsar hela min besparing på att han verkligen är en idiot. Tror han har gjort 1 eller kanske 2 bra/roliga posts någonsin. Resten är bara sorgligt och patetiskt.
en bra beskrivning av dig själv tycker jag
ska du reporta nu så du slipper lida mer?
This post was edited by xpd-trader on Jun 15 2011 09:22am