Quote (orvars @ 13 Jun 2011 11:39)
Bye chef!
Inge mer LoL lirande?

jodå, men ska vänta till s2 och statsen ressas så nu kollar ja mest på streams och fixar runor & grejer för dom gubbarna jag kommer lira ranked med senare

Quote (SpAz. @ 13 Jun 2011 11:45)
bb chefen hoppas du blir påkörd av en buss

bamse-mode
har ryggrad u know
får väl önska nått liknande tebax, hoppas du lyckats grejja polares morsa och ev farsa också samt att du inte tar en överdos och dör
Quote (Fil @ 13 Jun 2011 11:56)
hahahaha

Hare gött chefen! Du var en av de här inne som faktiskt hade någon återkoppling till verkligheten. Lycka till!
haha desamma

hoppas träningen går bra och att du inte tappar gnistan
försövrigt så har jag kollat andetagen/ekg/blodtryck igen

sa ju att jag skulle säga de så.. 12 andetag/min, 48 vilopuls och 65 stående, klaffarna jobbade tydligen bra också
Quote (Yla123 @ 13 Jun 2011 11:41)
hejsvej. Ska första posten vara en pik mot spaz? Tycker han är helsöt
/E gl
/e2 Vad har ni två emot varandra egentligen? Bonne möter .. Vet inte vikken kategori jag skall placera spazze i
han vart sur när jag ifrågasatte han syn på saker... och då jag var den enda som ''vågade'' göra de mot han haha helvette va töntigt de låter men aa... då började flame't

samt att jag suttit här dyngradar hjälper väl inte heller
sen att han ifrågasatte min moral när han outar sig om att han satte på hans syrra? en självmordsbenägen lirare jobbar inte som psykolog
sen så vred han på en å annan mening och hips vips hade jag fel i allt jag sa...men men vissa saker funkar bra på nätet
och.. nej, jag har egentligen inget emot honom..