d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Livet Lekar I 4dagar Till, Nu Kör Vi!! > Studenten
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,000.70
Jun 9 2011 01:21pm
Seig heil vilken dålig låt. Spelar någon den på något flak imorgon kommer fan välta traktor + flak.

Ett nybörjar tips: Drick dig inte för full och ät en stadig frukost, kan bli pinsamt annars. Lirka i mig en 70cl razz + enstaka bir innan vi skulle åka flak. När vi skulle kliva av ramla jag ned istället för att ta stegen, och min släkt skämdes över mig för jag var så packad.
Förövrigt tycker jag studenten är sjukt jävla överskattad. Men kan ju bero på att jag fick gå om och gick i skolan i bög Enköping. (Dom som bodde i Enköping hade förtur på dom 14 platser som fanns, därför jag ej kom in)

Summa: Take it izi om du ska hålla hela kvällen.
Member
Gold: 7,940.00
Jun 9 2011 01:24pm
Quote (eviilution @ 9 Jun 2011 21:21)
Seig heil vilken dålig låt. Spelar någon den på något flak imorgon kommer fan välta traktor + flak.

Ett nybörjar tips: Drick dig inte för full och ät en stadig frukost, kan bli pinsamt annars. Lirka i mig en 70cl razz + enstaka bir innan vi skulle åka flak. När vi skulle kliva av ramla jag ned istället för att ta stegen, och min släkt skämdes över mig för jag var så packad.
Förövrigt tycker jag studenten är sjukt jävla överskattad. Men kan ju bero på att jag fick gå om och gick i skolan i bög Enköping. (Dom som bodde i Enköping hade förtur på dom 14 platser som fanns, därför jag ej kom in)

Summa: Take it izi om du ska hålla hela kvällen.

vi var 150pers på flaket jag åkte med förra veckan ;)
Inget dåligt drag, skitnoice
Member
Gold: 0.00
Jun 9 2011 11:25pm
jag kommer ihåg att jag duschade på dan

helt plötsligt rann inte vattnet bort i badkaret

polare som kom in efter: "fan du har ju spytt ner hela badkaret"

dom stora bitarna täppte hela skiten

bättre att inte äta frukost imo

:cheers:

Member
Gold: 4,000.00
Jun 10 2011 12:18am
Grattis Martin! Hoppas du får en riktigt grym student!! :hug:

Member
Gold: 790.00
Jun 10 2011 01:15am
Quote (xpd-trader @ <a href="x-apple-data-detectors://2" x-apple-data-detectors="true">10 Jun 2011 06:25</a>)
jag kommer ihåg att jag duschade på dan

helt plötsligt rann inte vattnet bort i badkaret

polare som kom in efter: "fan du har ju spytt ner hela badkaret"

dom stora bitarna täppte hela skiten

bättre att inte äta frukost imo

:cheers:

Eller kör med filmjölk, underhållsfri spya
Member
Gold: 0.90
Jun 10 2011 07:12am
så fucking underbart :)

kanondag so far.

nu blire lite käk med släkten sen fortsätta att festa
Member
Gold: 3,552.51
Jun 10 2011 03:44pm
Fyfan vad jag avskyr alla dessa student firanden.. eller ja alla dessa "småbarn" eller babianer eller vad man nu ska kalla dom.. Gapigt pack. Kan man inte festa och ha kul utan att bete sig som extrema svin? Ne tydligen inte, inte i sthlm iaf. Trött på att varje kväll åka till jobbet (inte trött på jobbandet men:) och se alla skrikande gapande hoppande babianer kasta ölburkar över halva pendelvagnen, pissa på säterna, skrämma bort tanter genom att skrika på dessa när dom ber om dom kan släcka ciggen i pendeln..
Har inget emot folk som festar på tåget ifall dom visar hänsyn till resten av alla där som sitter där.
Sitter nu bara och hoppas att fler studenter ramlar ner från flak och bryter benet, så jag får sitta med lite skadeglädje iallafall.

e: inget personligt mot dig, vet inte hur du är. Tänkte bara skriv av mig lite här.. :D

This post was edited by berhemuli on Jun 10 2011 03:45pm
Member
Gold: 0.90
Jun 12 2011 04:33am
Quote (berhemuli @ Jun 10 2011 09:44pm)
Fyfan vad jag avskyr alla dessa student firanden.. eller ja alla dessa "småbarn" eller babianer eller vad man nu ska kalla dom.. Gapigt pack. Kan man inte festa och ha kul utan att bete sig som extrema svin? Ne tydligen inte, inte i sthlm iaf. Trött på att varje kväll åka till jobbet (inte trött på jobbandet men:) och se alla skrikande gapande hoppande babianer kasta ölburkar över halva pendelvagnen, pissa på säterna, skrämma bort tanter genom att skrika på dessa när dom ber om dom kan släcka ciggen i pendeln..
Har inget emot folk som festar på tåget ifall dom visar hänsyn till resten av alla där som sitter där.
Sitter nu bara och hoppas att fler studenter ramlar ner från flak och bryter benet, så jag får sitta med lite skadeglädje iallafall.

e: inget personligt mot dig, vet inte hur du är. Tänkte bara skriv av mig lite här.. :D

du säger ju det sjäv "stockholm" :)

ne tror inte det blev så mkt skräp efter flaken iaf, eftersom det var förbannat med poliser överallt.
men det var kanonkul!

såg dock förjävligt ut när alla lämnade trädgårdsföreningen där det var champagnefrukost.

men lätt den bästa dagen i mitt liv :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll