Quote (berhemuli @ Jun 10 2011 09:44pm)
Fyfan vad jag avskyr alla dessa student firanden.. eller ja alla dessa "småbarn" eller babianer eller vad man nu ska kalla dom.. Gapigt pack. Kan man inte festa och ha kul utan att bete sig som extrema svin? Ne tydligen inte, inte i sthlm iaf. Trött på att varje kväll åka till jobbet (inte trött på jobbandet men:) och se alla skrikande gapande hoppande babianer kasta ölburkar över halva pendelvagnen, pissa på säterna, skrämma bort tanter genom att skrika på dessa när dom ber om dom kan släcka ciggen i pendeln..
Har inget emot folk som festar på tåget ifall dom visar hänsyn till resten av alla där som sitter där.
Sitter nu bara och hoppas att fler studenter ramlar ner från flak och bryter benet, så jag får sitta med lite skadeglädje iallafall.
e: inget personligt mot dig, vet inte hur du är. Tänkte bara skriv av mig lite här..

du säger ju det sjäv "stockholm"

ne tror inte det blev så mkt skräp efter flaken iaf, eftersom det var förbannat med poliser överallt.
men det var kanonkul!
såg dock förjävligt ut när alla lämnade trädgårdsföreningen där det var champagnefrukost.
men lätt den bästa dagen i mitt liv