☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev
1
2
3
4
5
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5718
Replies: 254
Track Topic
FreakYzX
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold
:
27,950.00
#21
May 3 2011 06:41am
Quote (Yllegarnet @ 3 May 2011 14:39)
Du var aldrig kul
Har dock spelat classic tbc, wotlk med jag märkte hur lätt det var att klara sig genom spelet i wotlk så gav jag upp! 3 dagar efter 80 taget med en warlock så fick jag endgame guild - pro
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#22
May 3 2011 06:44am
Som du vet så spelar jag
Dock inte så jätteaktiv numera
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#23
May 3 2011 11:25am
Quote (Andepen @ 3 May 2011 13:44)
Som du vet så spelar jag
Dock inte så jätteaktiv numera
Ohja
Fy på dej :<
heavypala
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
70.96
#24
May 3 2011 11:39am
har väll en rogue 85 , priest 85 och typ 5x lvl 80's (warrior, shammy, hunter,druid,warlock)
500+ gold bara , men aja =)
spelar dock inte längre
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#25
May 3 2011 01:54pm
YES!
Klarade precis Glory of the Ulduar Raider 10
Fick det fina mountet :wub:!
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#26
May 3 2011 01:59pm
Quote (Yllegarnet @ 3 May 2011 18:25)
Ohja
Fy på dej :<
har ju förhelvete varken tid eller lust!
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#27
May 3 2011 02:03pm
Quote (Andepen @ 3 May 2011 20:59)
har ju förhelvete varken tid eller lust!
Okej
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#28
May 3 2011 02:04pm
Quote (Yllegarnet @ 3 May 2011 21:03)
Okej
ska spela senare
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#29
May 3 2011 02:15pm
Quote (Andepen @ 3 May 2011 21:04)
ska spela senare
Jag måste plugga D:
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#30
May 3 2011 02:16pm
Quote (Yllegarnet @ 3 May 2011 21:15)
Jag måste plugga D:
AHAHAHAHHA Du det måste jag fan också, ligger efter som fan nu!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact