d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1234526Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Mar 13 2011 01:19pm
kirrar du mig 1000fg så kan jag fixa fram valfri färg på stjärnan åt dig till imorgon bitti.


Pm ifall du vill ha nån mer info
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:19pm
Quote (FreakYzX @ Mar 13 2011 09:19pm)
kirrar du mig 1000fg så kan jag fixa fram valfri färg på stjärnan åt dig till imorgon bitti.


Pm ifall du vill ha nån mer info


föreslår en grats -.- ?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:19pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:18pm)
Han vill ha lite blåskatarr



Men jag kan inte vara en bror varje dag, du fick ju fan en igår


Jaa men jag gav ju bort den igår med ^_^
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:20pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:19pm)
Jaa men jag gav ju bort den igår med ^_^


Jävlar vad stjärnorna går bort :lol:

Btw någon som vill ha min rainbow orb?
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Mar 13 2011 01:20pm
bara jag som får varningstext när man ska in i hans profil? OMGOMGZOMG
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 01:20pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 21:19)
Komigen  nu :D


Hade gett dig en stjärna om jag hade haft över :)
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:21pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:20pm)
Jävlar vad stjärnorna går bort :lol:

Btw någon som vill ha min rainbow orb?


Aaa jag skulle fan behöva en till rainbow orb så jag kan ha bättre färger :P
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:21pm
Quote (FreakYzX @ Mar 13 2011 09:20pm)
bara jag som får varningstext när man ska in i hans profil? OMGOMGZOMG


Jag vet inte varför jag får varnings texten.. men det är verkligen något fel.. har försökt contacta forumet.. men det är inget fel ?

Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:20pm)
Jävlar vad stjärnorna går bort :lol:

Btw någon som vill ha min rainbow orb?


mee :D
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:21pm
jag har gett bort flest orbs/stars här :/

har bara 5 kvar nu..

This post was edited by AsDrake on Mar 13 2011 01:21pm
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:21pm
Quote (Errorz @ Mar 13 2011 09:20pm)
Hade gett dig en stjärna om jag hade haft över :)


Fått det svaret 2 gånger nu ;)

men tack endå kompis :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234526Next
Add Reply New Topic New Poll