d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1234536Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 19 2011 01:40pm
Quote (RistVaLL @ Jan 19 2011 07:38pm)
men han sitter väll inte på pokerstars? lr gör han de? har för mig att han satt på fulltilt ;P
du får spela upp dig lite och gibba med gus och durrr :D


isildu1 är signed av pokerstars aka viktor blom
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:40pm
Quote (Swaan @ 19 Jan 2011 20:40)
isildu1 är signed av pokerstars aka viktor blom


ah så kanske det var, har för mig att det var fulltilt men tänker nog på nån annan idiot :P'
finns det inte redan en poker-tråd ??

This post was edited by RistVaLL on Jan 19 2011 01:41pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 19 2011 01:41pm
möter vem som helst av er 1-200 hu B)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:42pm
Quote (umade @ 19 Jan 2011 20:41)
möter vem som helst av er 1-200 hu B)


cash? :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 19 2011 01:42pm
Quote (RistVaLL @ Jan 19 2011 09:42pm)
cash? :)


fg B)
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:42pm
Quote (umade @ 19 Jan 2011 20:42)
fg B)


örch!
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 19 2011 01:43pm
Quote (RistVaLL @ 19 Jan 2011 14:40)
ah så kanske det var, har för mig att det var fulltilt men tänker nog på nån annan idiot :P


Nej du har helt rätt. Han spelade av Tom "durrrr" Dwan 5,000,000$ på ftp under en 2 veckors period ungefär. Sen spelade han bort allt för han började spela Omaha vilket han inte kan hantera lika bra. Sen ungefär ett år efter joinade han Team Pokerstars och det går ju inte direkt bra för honom.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:45pm
Quote (iMaz @ 19 Jan 2011 20:43)
Nej du har helt rätt. Han spelade av Tom "durrrr" Dwan 5,000,000$ på ftp under en 2 veckors period ungefär. Sen spelade han bort allt för han började spela Omaha vilket han inte kan hantera lika bra. Sen ungefär ett år efter joinade han Team Pokerstars och det går ju inte direkt bra för honom.


haha, så vare ja :D
hade för mig att jag hade sett honom där :D

ne, har hört väldigt lite om honom på sistonde.

anyway, ska du ut i helgen ??
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 19 2011 01:45pm
Quote (RistVaLL @ Jan 19 2011 09:45pm)
haha, så vare ja :D
hade för mig att jag hade sett honom där :D

ne, har hört väldigt lite om honom på sistonde.

anyway, ska du ut i helgen ??


strictly poker bro
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 19 2011 01:46pm
Quote (umade @ 19 Jan 2011 20:45)
strictly poker bro


jag har inte spelat på bra länge nu, kanske dags att sätta in några hundringar och se vart det leder ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234536Next
Add Reply New Topic New Poll