cut the spam in my topic, I paid deerly for it!
samtidigt i en annan del av staden satt hästis, brasken och alphabetz och laddade inför sitt rekordförsök
de skulle bli de första som körde samtidigt med fyra man mellan pattarna på PATT-Märta och därmed hamna i Guiness rekordbok
Patt-Märta var helt torsk på fg, så de tre kamraterna hade lagt ihop allt sitt fg för att få PATT-Märta att ställa upp
Brasken: det här blir epic
Hästen: ja otroligt fett och jag skall fota allt
alphabetz: jag ser fram emot detta som fan
brasken: tvätta er ordentligt nu så det inte blir ränder på pattarna
hästis: det skulle inte vara snyggt på fotona
alphabetz: men vi är ju bara tre, vem är den fjärde
brasken: xpd skulle komma, men han verkar sen. han har ju lite fg om det behövs
hästis: annars kan vi ringa ekaan, han gillar sådana här grejer och han kör kines så han har säkert fg
brasken: jag vet att spaz ställer upp om det behövs han har dock blivit lite pank på sistone, men Emil lånar säkert ut ett par k fg om det behövs
alphabetz: sen har vi ju också vadskalljagheta, en pigg och rolig kille som samlat på sig fett med fg på sistone
alla tre: det här blir epic!
brasken: GÅ OCH TVÄTTA ER NU UND SCHNELL
de andra två:
tits or gtfo, MUAHAHAHAA
alla tre: TROLOLOLOLOLLLLLLLL
brasken: var fan är xpd, sen som vanligt

hästis: han har blivit lite dryg på sistone
alphabetz: bara för att han är 05-user tror han att han är något, hehe
brasken: kan verka så, men jag tror han lågar på allt fittspam nuförtiden på swesub
hästis: det var lite roligare förr me "Jak är en snel hest" och larsens posts och grejjer
brasken: men
epic monday var nog fetast
hästis: ja det var riktigt grymt
alphabetz: jag kom inte in förrän på eftermiddagen, men det var epic
medans de tre kamraterna satt i julgemytet och skrockade, ringde det i braskens lur (med monokrom skärm)
brasken svarar: LASERTURKEN
xpd: jag blir lite sen, ska vi mötas upp hos PATT-Märta?
Brasken: var det björkrisvägen hon bodde på den där PATT-Märta?
xpd: ja
hästis: ja, det är inte långt härifrån
brasken: ok mannen vi syns där
alphabetz: fan va fett det ska bli!
de andra två: TROLOLOLOLOLLLLLL
så här satt de tre kamraterna och förberedde sig för sitt äventyr hos PATT-Märta medan de andra gick med bestämda steg mot fjortis-gerda
det visade sig att Patt-Märta och fjortis-gerda var grannar
Ankiee hade börjat fundera på att gå tillbaka till sperre istället för att hamna på en fjortisfest så han vände tillbaka
även hallux började tröttna på att irra omkring och leta efter fjortis-gerdas lägenhet och vände tillbaka
makata, mackan och diablo_es var dock fast beslutna att kröna sin julafton med en trång fjortis så de vandrade på i full galopp mot björkrisvägen
fortsättning följer imorgon
and remember kids: cut the spam!!!!!!!!
This post was edited by xpd-trader on Dec 20 2010 01:03am