d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blondiner, Problemet I Trafiken.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 27 2010 09:16am
Quote (SCXiao @ Nov 27 2010 03:20pm)
Old. Och du vet att man kan sätta ihop bilderna i paint, istället för att göra en litttle_brother och tripleposta


han ville förmodligen ha sina 3+ :)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Dec 1 2010 12:49pm
Quote (orvar174 @ 27 Nov 2010 16:16)
han ville förmodligen ha sina 3+ :)


Förmodligen!

16 000 posts - September 8, 2010

Dagens datum, 1 december, 2010.
Dagens posts, 16,506

Jodå, förmodligen!

Quote (SCXiao @ 27 Nov 2010 15:20)
Old. Och du vet att man kan sätta ihop bilderna i paint, istället för att göra en litttle_brother och tripleposta


Rep införskaffat och 2 webkameror införskaffade, någon som kan fixa så man live-streamar?

This post was edited by Jonsson on Dec 1 2010 12:49pm
Member
Posts: 8,221
Joined: Apr 24 2009
Gold: 2,875.00
Dec 17 2010 09:42am
hehe
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 17 2010 11:05am
Quote (SCXiao @ 27 Nov 2010 15:20)
Old. Och du vet att man kan sätta ihop bilderna i paint, istället för att göra en litttle_brother och tripleposta


sluta prata om dig själv.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll