d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Trophy
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 22 2010 02:10pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 10:08pm)
Äh, har väl mycket fritid :angel:


Well.

Vissa orkar dem också ;)

Du borde börja med någon sport.

Srsly.! SKA LETA EFTER TELENUMMER TILL DIN SKOLA OCH SÄGA ATT DET ÄR LADDER RESET, OCH ATT DU INTE ÄR SJUK DEN 28!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 02:11pm
Quote (Spetch @ Sep 22 2010 10:10pm)
Well.

Vissa orkar dem också ;)

Du borde börja med någon sport.

Srsly.! SKA LETA EFTER TELENUMMER TILL DIN SKOLA OCH SÄGA ATT DET ÄR LADDER RESET, OCH ATT DU INTE ÄR SJUK DEN 28!


Äh :D

Lol höll på med hockey förut - orka sporta när man kan göra annat :-)

Gör så, kommer ändå inte gå dit, har även sagt till några polare att jag är inaktiv irl 2-3 veckor från den 28e :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 22 2010 02:12pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 10:11pm)
Äh :D

Lol höll på med hockey förut - orka sporta när man kan göra annat :-)

Gör så, kommer ändå inte gå dit, har även sagt till några polare att jag är inaktiv irl 2-3 veckor från den 28e :)


Haha.

Lycka till iaf.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 02:15pm
Quote (Spetch @ Sep 22 2010 10:12pm)
Haha.

Lycka till iaf.


Ty :P
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2010 02:31pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 08:11pm)
Äh :D

Lol höll på med hockey förut - orka sporta när man kan göra annat :-)

Gör så, kommer ändå inte gå dit, har även sagt till några polare att jag är inaktiv irl 2-3 veckor från den 28e :)


no offense men när det gäller d3 så hade jag förstått men d2 verkar lite efterblivet imo
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 02:32pm
Quote (ankiie @ Sep 22 2010 10:31pm)
no offense men när det gäller d3 så hade jag förstått men d2 verkar lite efterblivet imo


Tufft :)
Member
Posts: 1,808
Joined: Apr 18 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 22 2010 03:09pm
Ge mig lite information jag förstår faktiskt ingenting om detta :P
Jag vet vem trophy är och vad han har gjort men jag förstod inte riktigt din text,
hur polisen blir inblandad osv.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 22 2010 03:18pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 09:32pm)
Tufft :)


haru snackat med johanna eller
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 22 2010 03:28pm
Quote (WishDestiny @ Sep 22 2010 11:09pm)
Ge mig lite information jag förstår faktiskt ingenting om detta :P
Jag vet vem trophy är och vad han har gjort men jag förstod inte riktigt din text,
hur polisen blir inblandad osv.


Hon polisanmälde
Member
Posts: 984
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.01
Sep 22 2010 03:29pm
Quote (PhearCIII @ Sep 22 2010 09:28pm)
Hon polisanmälde


lite synd bara att det inte vart mer utav saken hade hoppats på mer action idag!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll