Quote (Spetch @ Sep 22 2010 10:10pm)
Well.
Vissa orkar dem också

Du borde börja med någon sport.
Srsly.! SKA LETA EFTER TELENUMMER TILL DIN SKOLA OCH SÄGA ATT DET ÄR LADDER RESET, OCH ATT DU INTE ÄR SJUK DEN 28!
Äh

Lol höll på med hockey förut - orka sporta när man kan göra annat :-)
Gör så, kommer ändå inte gå dit, har även sagt till några polare att jag är inaktiv irl 2-3 veckor från den 28e
