Quote (x17 @ 25 Jun 2010 22:38)
Håller inte. Finns ingen vettig människa som på riktigt tycker att wrestling är bra. Inget illa menat men så är det bara. Allt annat är helt absurt.
Det jag inte förstår är hur folk som du inte inser att människor har olika tankar och åsikter.. Inte bryr jag mig heller, så du behöver inte komma med något offtopic "motargument"
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:35)
Fan , längtar efter money in the bank , hoppas denna blir bättre än den förra

me too, det finns ju många "småkillar" som nästan glöms bort, som är roliga att se i just sådana matcher