d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
Prev1234539Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Jun 25 2010 04:40pm
Quote (TB4g @ Jun 25 2010 10:39pm)
http://www.cerebral-punishment.com/images/Theres_The_Door.jpg

då behöver du inte ens vara här inne då.

Är på väg, ciao.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 04:44pm
Quote (x17 @ 25 Jun 2010 22:38)
Håller inte. Finns ingen vettig människa som på riktigt tycker att wrestling är bra. Inget illa menat men så är det bara. Allt annat är helt absurt.


Det jag inte förstår är hur folk som du inte inser att människor har olika tankar och åsikter.. Inte bryr jag mig heller, så du behöver inte komma med något offtopic "motargument"


Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:35)
Fan , längtar efter money in the bank , hoppas denna blir bättre än den förra :P


me too, det finns ju många "småkillar" som nästan glöms bort, som är roliga att se i just sådana matcher :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:44pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:44pm)
Det jag inte förstår är hur folk som du inte inser att människor har olika tankar och åsikter.. Inte bryr jag mig heller, så du behöver inte komma med något offtopic "motargument"




me too, det finns ju många "småkillar" som nästan glöms bort, som är roliga att se i just sådana matcher :D


Vilka tänker du på ? :P
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 25 2010 04:46pm
Quote (TB4g @ Jun 25 2010 10:44pm)
Vilka tänker du på ? :P


ninja snubben med mask
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 04:47pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:44)
Vilka tänker du på ? :P


Sådana som aldrig får chans att tävla om något guld, t.ex. Bourne, JTG, Morrison, Rhodes osv :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:49pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 11:47pm)
Sådana som aldrig får chans att tävla om något guld, t.ex. Bourne, JTG, Morrison, Rhodes osv :D


Bourne <3

Älskar fan den snubben :P
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 25 2010 04:50pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2010 10:47pm)
Sådana som aldrig får chans att tävla om något guld, t.ex. Bourne, JTG, Morrison, Rhodes osv :D


glömt inte bort chris angle
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 25 2010 04:52pm
Quote (R4mses @ Jun 25 2010 11:50pm)
glömt inte bort chris angle




?

Failure is faliure -_-

This post was edited by TB4g on Jun 25 2010 04:52pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 25 2010 05:07pm
Quote (TB4g @ 25 Jun 2010 22:52)
http://library.thinkquest.org/CR0214220/www/images/angle.jpg

?

Failure is faliure -_-


Han är ju i TNA :angel:
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 25 2010 05:12pm
Quote (TB4g @ Jun 25 2010 10:52pm)
http://library.thinkquest.org/CR0214220/www/images/angle.jpg

?

Failure is faliure -_-


jag är inte så insatt i rent SKIT
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234539Next
Add Reply New Topic New Poll