Quote (Litttle_Brother @ Jun 22 2010 03:34am)
Måste hålla med Ekaan och SpAz så sant det dom säger.
MINNS NÅGON VARFÖR VI SKAPADE SVENSKA CHATTEN FRÅN FÖRSTA BÖRJAN??
Jo just därför vi ville få bort alla små topics och allt onödigt och spamm, och samla det i ett, och det lyckades ju!
MEN det vart till och med ett bättre resultat än det!!
Inte bara att antalet topics och spamm minskade rejält, utan folk började använda topicen seriöst, då var en slags "allmän sällskaps topic".
Självklart finns det alltid folk som spammar, men det drabbas det flesta topics av, men denna använde de flesta seriöst.
Man kunde prata om det som man gör just nu och det som är aktuellt istället för att göra en topic om varenda liten grej.
Nej att swe chatten försvann var inte alls bra. Nu kan det bara bli sämre om vi inte får tillbaka den.
Det fungerade i början men 2 / 3 delar av chatten är bara
folk new-faggs som aldrig konverserar med mer än 3 ord åt gången.
Well eftersom jag har kickat 4 gåsar och vi inte har en chatt skriver jag här istället: Ni är alla efterblivna om ni tror att låsningen av en tråd med 100,000 posts kan skyllas på en person.
Quote (Litttle_Brother @ Jun 22 2010 03:46am)
tycker det fungerade väldigt bra med tanke på hur många användare vi är och hur stor topicen var.
Och 2/3 är nog en stor överdrivt.
Iaf, jag skyller ej på en person vet inte riktigt fullt ut vad som hänt ännu heller.
Oli kukade ur och attractade polacker och chatten stänges så alla är snea på han men lol fet risk att det var hans fel.
This post was edited by Svartermetalisk on Jun 21 2010 07:47pm