Quote (TidsL @ Feb 24 2010 01:02am)
Tänkte berätta vad som hände igår natt. Försökte inte astralprojicera eller något, men när jag, lagom avslappnad, höll på att försöka sova, började jag höra viskningar. Kunde inte urskilja vad som sades, om det sades något. Tvekade ett ögonblick om jag skulle ta mig ur tillståndet eller inte, men bestämde mig direkt för att fortsätta slappna av för att se vad som händer. Då uppenbarade sig en blåskimrande varelse i ögonlocken, som började "höja upp" mitt medvetande. Jag började alltså lugnt tas svävandes uppåt, och det kändes tryggt ska tilläggas. Kunde trots dess klara blåa skimrande färger inte riktigt urskilja formen på den/det, men efter bara 5-8sekunder av "stigande" så knakade det till i huset (trähus) vilket fick mig att snappas tillbaka.
Undrar verkligen vem/vad det var och vad den/h*n ville och/eller vart h*n/den höll på att ta mig. Var alltså 100% vaken, inte nära på att somna utan bara avslappnad när det hände.
Undrar vad jag skulle få för diagnos av läkare för bland annat det där? Skulle vara riktigt kul att veta. ^^ Vad tror ni, börjar jag bli schizo?
Tänkte meditera lite för att se om något intressant händer. Gl to me.