Quote (PsY @ 18 Dec 2009 14:50)
va jobbar du som då

?
Momsredovisning, jag sitter o konterar fakturor typ

Min farmor har en egen byrå och jag hjälper henne styra upp skit.
Jag har ju ingen universitetsutbildning (än) men jag kan göra basic-grejjerna.