d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 18 2009 07:50am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 18 2009 01:34pm)
Pulver soppa och mackor :/

Det är vad som finns gratis här, eftersom jag jobbar i ett snobb-område är alternativet att gå o köpa nån fattig sallad för typ hundra spänn det bangar jag på.


va jobbar du som då :O ?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 07:51am
Quote (PsY @ Dec 18 2009 03:50pm)
va jobbar du som då :O ?


det vill jag också vet :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 18 2009 07:59am
Quote (PsY @ 18 Dec 2009 14:50)
va jobbar du som då :O ?


Momsredovisning, jag sitter o konterar fakturor typ :P

Min farmor har en egen byrå och jag hjälper henne styra upp skit.

Jag har ju ingen universitetsutbildning (än) men jag kan göra basic-grejjerna.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 18 2009 08:12am
magebane <3
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 18 2009 08:14am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 18 2009 01:59pm)
Momsredovisning, jag sitter o konterar fakturor typ :P

Min farmor har en egen byrå och jag hjälper henne styra upp skit.

Jag har ju ingen universitetsutbildning (än) men jag kan göra basic-grejjerna.


okej

kul eller?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 08:28am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 18 2009 03:59pm)
Momsredovisning, jag sitter o konterar fakturor typ :P

Min farmor har en egen byrå och jag hjälper henne styra upp skit.

Jag har ju ingen universitetsutbildning (än) men jag kan göra basic-grejjerna.


låter riktigt bra, bra med lön? Trivs du? Något du skulle kunna tänka dig att jobba med i framtiden?
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 18 2009 08:33am
Back from school, hade med mig några nice ord idag som var läxa till klassen. MVG+ here I come.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 18 2009 08:33am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2009 04:33pm)
Back from school, hade med mig några nice ord idag som var läxa till klassen. MVG+ here I come.


:D :wub:
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 18 2009 08:34am
Quote (Marcusd0 @ Dec 18 2009 02:33pm)
Back from school, hade med mig några nice ord idag som var läxa till klassen. MVG+ here I come.


där ser man!
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 18 2009 08:35am
Quote (PsY @ 18 Dec 2009 15:34)
där ser man!


Allt löser sig med syra ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll