d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Dec 10 2009 07:13am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 10 2009 01:03pm)
Vafan var det för?

O jävlar vad BM att ta såna saker på morgonen, shitlist him imo


mmhm en rofl, min polare som dom skulle häkta också var här och dom skullePRECIS ringa på klockan hemma hos hans mamma som var hemma. Så dom civarna som stod här
ringde direkt när dom vissteatt han var här. jävla tur. Och tur att jag inte jobba idag för då skulle dom plockat mig på jobbet. Dom fick ju uppdrag att häkta oss allihopa samtidigt ^^

Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 10 2009 07:17am
Quote (EmiJ @ Dec 10 2009 01:13pm)
mmhm en rofl, min polare som dom skulle häkta också var här och dom skullePRECIS ringa på klockan hemma hos hans mamma som var hemma. Så dom civarna som stod här
ringde direkt när dom vissteatt han var här. jävla tur. Och tur att jag inte jobba idag för då skulle dom plockat mig på jobbet. Dom fick ju uppdrag att häkta oss allihopa samtidigt ^^


men vad had ni gjort?:P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2009 08:02am
Panodil Hot <3
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 08:12am
16/5 med swiftblade. Jag var onemanteam <.<
Så de andra vann ofc
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 10 2009 08:37am
Quote (EmiJ @ 10 Dec 2009 14:13)
mmhm en rofl, min polare som dom skulle häkta också var här och dom skullePRECIS ringa på klockan hemma hos hans mamma som var hemma. Så dom civarna som stod här
ringde direkt när dom vissteatt han var här. jävla tur. Och tur att jag inte jobba idag för då skulle dom plockat mig på jobbet. Dom fick ju uppdrag att häkta oss allihopa samtidigt ^^


vad var ni anklagade för?
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 10 2009 08:45am
Quote (RistVaLL @ 10 Dec 2009 16:37)
vad var ni anklagade för?


This!


sup?
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 10 2009 08:47am
Quote (Marcusd0 @ 10 Dec 2009 15:45)
This!


sup?


Snakar medd min komppis
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Dec 10 2009 09:01am
Quote (chingah @ 10 Dec 2009 15:47)
Snakar medd min komppis


I lol'd.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 10 2009 09:25am
Nu kom jag hem från skolan! :D

Ska ta nåt att keka
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Dec 10 2009 09:27am
hej
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll