☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
2
3
4
5
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5994
Replies: 999
Track Topic
NiPSimmiie
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold
:
0.00
#21
Dec 4 2009 09:06am
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 15:06)
Varför xD
kaftän
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#22
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Nickeee @ Dec 4 2009 05:06pm)
Varför xD
Nicke när du är på ge kan du ta min tyska
NiPSimmiie
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold
:
0.00
#23
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 15:03)
Aa
lol jävlar hur länge är du istugan? du har typ varit de hela veckan? ~~
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#24
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 16:07)
Nicke när du är på ge kan du ta min tyska
om 4 år
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#25
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Nickeee @ Dec 4 2009 05:07pm)
om 4 år
Ok ;D
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#26
Dec 4 2009 09:08am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:07pm)
lol jävlar hur länge är du istugan? du har typ varit de hela veckan? ~~
Aaa^^ Nee jag är tillbax
NiPSimmiie
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold
:
0.00
#27
Dec 4 2009 09:09am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 15:08)
Aaa^^ Nee jag är tillbax
ändra de på msn dåh , lökis.
!!!
Jokkeee
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold
:
40.70
#28
Dec 4 2009 09:14am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:09pm)
ändra de på msn dåh , lökis.
!!!
Men har gjort de
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#29
Dec 4 2009 09:15am
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#30
Dec 4 2009 09:16am
Quote (Litttle_Brother @ 4 Dec 2009 16:15)
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan.
Dom är för dåliga för att kasta sten xDD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact