d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 09:06am
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 15:06)
Varför xD


kaftän
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold: 40.70
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Nickeee @ Dec 4 2009 05:06pm)
Varför xD


Nicke när du är på ge kan du ta min tyska :)
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 15:03)
Aa ;)


lol jävlar hur länge är du istugan? du har typ varit de hela veckan? ~~
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 16:07)
Nicke när du är på ge kan du ta min tyska :)


om 4 år :)
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold: 40.70
Dec 4 2009 09:07am
Quote (Nickeee @ Dec 4 2009 05:07pm)
om 4 år :)


Ok ;D
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold: 40.70
Dec 4 2009 09:08am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:07pm)
lol jävlar hur länge är du istugan? du har typ varit de hela veckan? ~~


Aaa^^ Nee jag är tillbax :)
Member
Posts: 5,151
Joined: Jun 19 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2009 09:09am
Quote (Jokkeee @ 4 Dec 2009 15:08)
Aaa^^ Nee jag är tillbax :)


ändra de på msn dåh , lökis.
!!!
Member
Posts: 425
Joined: Aug 30 2009
Gold: 40.70
Dec 4 2009 09:14am
Quote (NiPSimmiie @ Dec 4 2009 05:09pm)
ändra de på msn dåh , lökis.
!!!


Men har gjort de :argue:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 4 2009 09:15am
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan. ;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 09:16am
Quote (Litttle_Brother @ 4 Dec 2009 16:15)
Ni ska göra Nickes läxor, inte han era, och tig sedan. ;)


Dom är för dåliga för att kasta sten xDD
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll