d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 09:43am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 03:42pm)
Sanningen är att jag kletade ut hennes mascara :>


Om du ska ljuga om brudar säg att du haft trekant med två tvillingar inte att du petade på nåns bröst :Rofl:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:44am
Quote (SpAz. @ 17 Nov 2009 16:42)
svara så gott det går då? försök hjälpa honom så effektivt som möjligt utan att ödsla mer energi än du vill. typ tipsa om hur coolt det är att "inte" ha mustasch? haha


men alltså de e typ som en person man verkligen inte kan prata med eller säga nått med .. låt oss säga han e som heartless10 fast värre.. har hänt att han har åkt moppe till vårat hus i dalarna o plingat på men har inte öppnat då för hade en annan kompis där.. skäms så mycke över han
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:44am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 17:43)
Vadå kleta ut? Och vart kletade du ut det?


På hennes.........

bröst

:run:

Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:44)
men alltså de e typ som en person man verkligen inte kan prata med eller säga nått med .. låt oss säga han e som heartless10 fast värre.. har hänt att han har åkt moppe till vårat hus i dalarna o plingat på men har inte öppnat då för hade en annan kompis där.. skäms så mycke över han



LOL!! Tycker synd om dig Ekaan :P

This post was edited by Marcusd0 on Nov 17 2009 09:45am
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 09:45am
Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 03:37pm)
ååh nej en av mina släktingar i dalarna har lagt till mig på msn han e fett gay.. hur ska ja göra för inte göra han ledsen..


fail :rofl:
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:45am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 17:45)
fail :rofl:


DOUBLE LOL! :lol:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 09:46am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 04:44pm)
På hennes.........

bröst

:run:




LOL!!


Liez all zeh wej.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 09:47am
Quote (Ekaan @ Nov 17 2009 03:44pm)
men alltså de e typ som en person man verkligen inte kan prata med eller säga nått med .. låt oss säga han e som heartless10 fast värre.. har hänt att han har åkt moppe till vårat hus i dalarna o plingat på men har inte öppnat då för hade en annan kompis där.. skäms så mycke över han


bastard -.- jämför med zippyz istället. :)
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 09:47am
Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 17:46)
Liez all zeh wej.


Jajaja.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Nov 17 2009 09:48am
Quote (Marcusd0 @ Nov 17 2009 03:42pm)
Sanningen är att jag kletade ut hennes mascara :>


faila du på förspel? :O
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 09:49am
Quote (heartless10 @ 17 Nov 2009 16:48)
faila du på förspel? :O


vet du va förspel är?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll