Quote (ZippYz @ 17 Nov 2009 17:43)
Vadå kleta ut? Och vart kletade du ut det?
På hennes.........
bröst

Quote (Ekaan @ 17 Nov 2009 17:44)
men alltså de e typ som en person man verkligen inte kan prata med eller säga nått med .. låt oss säga han e som heartless10 fast värre.. har hänt att han har åkt moppe till vårat hus i dalarna o plingat på men har inte öppnat då för hade en annan kompis där.. skäms så mycke över han
LOL!! Tycker synd om dig Ekaan
This post was edited by Marcusd0 on Nov 17 2009 09:45am