Quote (037 @ 6 Nov 2009 20:09)
Fan va soft, min flicka bodde där nyligen, kanske kommer på besök någon gång snart!

Vore ju faktiskt helnajs

Bor dock bara kvar tills årsskiftet

Sen flyttar jag hem till morsan i några månader (eller dagar/veckor) Tills jag och tjejen hittat lya
