d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Oct 31 2009 01:16pm
Nån som har d2 nerladdat från blizzard btw? jag laddade ner de där ifrån i går och sen dess har ja haft sjuka lagg :S
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 31 2009 01:17pm
vad är upp?
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 31 2009 01:22pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:14pm)
De e fan retro som fan ;D själv sitter jag o spelar wc1 ibland :D


YOU BROKE IT...902!!
FUUUUUUUUUUU!!!!



e: jävla 09a

This post was edited by 037 on Oct 31 2009 01:24pm
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Oct 31 2009 01:25pm
Quote (037 @ Oct 31 2009 07:22pm)
YOU BROKE IT...902!!
FUUUUUUUUUUU!!!!

http://i132.photobucket.com/albums/q2/Theimpgod/fuuuuuu.jpg

e: jävla 09a


? oO
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 31 2009 01:25pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:25pm)
? oO


...
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Oct 31 2009 01:27pm
Quote (037 @ Oct 31 2009 07:25pm)
...http://i132.photobucket.com/albums/q2/Theimpgod/fuuuuuu.jpg


Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 31 2009 01:28pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:27pm)
Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...


nä jag va afk mellan 07-08 och spelade knappt under hela 08, skaffade 600 posts och kom tillbaka typ för 2 veckor sen 8)

Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 31 2009 01:29pm
Quote (syndicateffs @ 31 Oct 2009 21:27)
Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...


Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 31 2009 01:30pm
Quote (gosif @ Oct 31 2009 07:29pm)
Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.


It's all about the coffee!!!!!!!



(till honom)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 31 2009 01:30pm
Quote (gosif @ 31 Oct 2009 21:29)
Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.


tig, 06 rand -.-









:love:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345100Next
Closed New Topic New Poll