☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
2
3
4
5
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6584
Replies: 999
Track Topic
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#21
Oct 31 2009 01:16pm
Nån som har d2 nerladdat från blizzard btw? jag laddade ner de där ifrån i går och sen dess har ja haft sjuka lagg :S
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#22
Oct 31 2009 01:17pm
vad är upp?
037
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
10,000.00
Trader:
Trusted
#23
Oct 31 2009 01:22pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:14pm)
De e fan retro som fan ;D själv sitter jag o spelar wc1 ibland
YOU BROKE IT...902!!
FUUUUUUUUUUU!!!!
e: jävla 09a
This post was edited by 037 on Oct 31 2009 01:24pm
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#24
Oct 31 2009 01:25pm
Quote (037 @ Oct 31 2009 07:22pm)
YOU BROKE IT...902!!
FUUUUUUUUUUU!!!!
http://i132.photobucket.com/albums/q2/Theimpgod/fuuuuuu.jpg
e: jävla 09a
? oO
037
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
10,000.00
Trader:
Trusted
#25
Oct 31 2009 01:25pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:25pm)
? oO
...
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#26
Oct 31 2009 01:27pm
Quote (037 @ Oct 31 2009 07:25pm)
...http://i132.photobucket.com/albums/q2/Theimpgod/fuuuuuu.jpg
Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...
037
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
10,000.00
Trader:
Trusted
#27
Oct 31 2009 01:28pm
Quote (syndicateffs @ Oct 31 2009 07:27pm)
Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...
nä jag va afk mellan 07-08 och spelade knappt under hela 08, skaffade 600 posts och kom tillbaka typ för 2 veckor sen 8)
Klonki
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold
:
4.00
#28
Oct 31 2009 01:29pm
Quote (syndicateffs @ 31 Oct 2009 21:27)
Du som e 07a bör ha mer inlägg än så.. om man nu ska va petig med joindates...
Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.
037
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
10,000.00
Trader:
Trusted
#29
Oct 31 2009 01:30pm
Quote (gosif @ Oct 31 2009 07:29pm)
Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.
It's all about the coffee!!!!!!!
(till honom)
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#30
Oct 31 2009 01:30pm
Quote (gosif @ 31 Oct 2009 21:29)
Vad har årgång med inlägg att göra? Inte ett SKIT.
tig, 06 rand -.-
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact