d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev1234518Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 7 2010 01:25pm
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2010 20:24)
du skulle behöva lite stock bro!

men vadå uppgjort :S vad snackar du om


c'mon spazzy! get real! tala nu om true storyn ;)
Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:26pm
hahaaahhaha jag skrattar lika mkt varje gång. :D gay gay gay gay =)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 7 2010 01:27pm
allvar då, ni ska bara veta hur många homosexuella/bisexuella som pmat mig. vet inte om dom snälla eller dom elaka i pm är roligast att läsa^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 01:28pm
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2010 21:24)
du skulle behöva lite stock bro!

men vadå uppgjort :S vad snackar du om


Åhhhhhhhhhhhhhhhh nu vart det bara tråkigt när du fake:ar och fjollar dig så där, det du säger nu kan man så lätt se igenom....

Vadå var det uppgjort? Fail isf.



Quote (SpAz. @ 7 Jun 2010 21:27)
allvar då, ni ska bara veta hur många homosexuella/bisexuella som pmat mig. vet inte om dom snälla eller dom elaka i pm är roligast att läsa^^


DE VERKAR ROLIGt IAF, om dem nu gjort de :D :D :D :D

Posta pms här, censurera namn om du vill :P

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 7 2010 01:29pm
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2010 01:28pm
Quote (SpAz. @ Jun 7 2010 07:27pm)
allvar då, ni ska bara veta hur många homosexuella/bisexuella som pmat mig. vet inte om dom snälla eller dom elaka i pm är roligast att läsa^^


kanske morgan^^
Member
Posts: 993
Joined: Jul 28 2008
Gold: 130.00
Jun 7 2010 01:29pm
Lite kul att du åkte dit :)
Men bryr jag mig? nej absolut inte.
Att kolla ner på homosexuella år 2010 är ju bara..

Nej, är inte gay.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:29pm
Quote (SpAz. @ 7 Jun 2010 21:27)
allvar då, ni ska bara veta hur många homosexuella/bisexuella som pmat mig. vet inte om dom snälla eller dom elaka i pm är roligast att läsa^^


haha så jävla värt
kan jag få namnen på några av de snälla?
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Jun 7 2010 01:31pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2010 08:28pm)
Åhhhhhhhhhhhhhhhh nu vart det bara tråkigt när du fake:ar och fjollar dig så där, det du säger nu kan man så lätt se igenom....

Vadå var det uppgjort? Fail isf.





DE VERKAR ROLIGt IAF, om dem nu gjort de :D  :D  :D  :D

Posta pms här, censurera namn om du vill :P


Vouch, censurera namn och posta ^^ hade varit fett kul
Member
Posts: 16,790
Joined: Aug 17 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2010 01:32pm
Quote (CraZeeY @ 7 Jun 2010 21:31)
Vouch, censurera namn och posta ^^ hade varit fett kul

Big vouch!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 01:34pm
Quote (CraZeeY @ 7 Jun 2010 21:31)
Vouch, censurera namn och posta ^^ hade varit fett kul


Ja gör de, sneeeeeeeeeeeeeela om du nu fått nå pms :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234518Next
Closed New Topic New Poll