d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > ~~~ Robot Unicorn Attack ~~~
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 7 2010 10:06am
Quote (orvar174 @ Jun 7 2010 04:00pm)
du måste klicka på Click here och sen trycka på nån random knapp typ


Var :S ?

Edit - Fan råka ta min 16k post ^^^^^^^

Så här ser det ut när jag klickar på linken ~



This post was edited by SyB_BaM on Jun 7 2010 10:07am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2010 10:07am
Quote (SyB_BaM @ 7 Jun 2010 18:06)
Var :S ?

Så här ser det ut när jag klickar på linken ~

http://img190.imageshack.us/img190/5074/ostf.png


det är nåt annat, testa stänga ner länken och öppna sidan igen.

Annars googla och spelet och gå in på nån annan sida.
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 8 2010 02:08am
Runt 45k~

Men ta ni och lira med en dator där du laggar som stryk, vi testade detta i skolan på en liten kass dator som laggade som fasen,

fick 80k på första lektion, och vi stanna för att lektionen var slut :D

lagg ftw xd
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 8 2010 05:27am
Beroende framkallande spel asså. jag tror jag håller mig till winterbells istället. :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 8 2010 05:37am
Har fått typ 48k om jag inte minns fel
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 8 2010 06:10am
attack ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 14 2010 07:38am
Damn gick bra på dem 2 första försöken men misslyckades på sista, 54 k totalt-


edit: omg så samma sak igen, bra på 2 liv, och otur på 1 liv...

edit2: LOL EN BUGG, första gången jag varit med om det någonsin tror jag, aja det var bara på första livet så det gör inget, bara o börja om..

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 14 2010 07:43am
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 14 2010 10:08am
Jag har fått 22k som högst :blush:
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Jun 14 2010 10:15am
Quote (Yllegarnet @ Jun 7 2010 02:04am)
Jag har fått 50-60k har dock inget screen shot :)

Tycker att spelet är awsome, och tror att det har blivit så "stort" pga den GRYMT passande och episka musiken! :D


haha gissa vad jag har på min spelalista!

Erasure - Always!


mitt rekord är typ 40-50k tror jag.
Member
Posts: 1,600
Joined: Jul 1 2009
Gold: 0.00
Jun 15 2010 03:03am
Erasure - Always (2009 Mix)
http://open.spotify.com/track/7d4f8bU5l60Vf1GMv1R7yq

This post was edited by fyra on Jun 15 2010 03:04am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll