d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Niklas > Du Kan Vara Episk, Inte Säker
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
May 22 2010 02:00am
HAHAHA
Member
Posts: 5,894
Joined: Jun 7 2007
Gold: 8,316.00
May 22 2010 02:14am
är det datastugan i bakgrunden?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 22 2010 03:13am
Quote (3D-Lindell @ 22 May 2010 01:04)
hahahahhahah
ärligt talat "snoramej"

ska du verkligen uttala dig om andras utseende? ;)


Lol

Vem är du?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 22 2010 03:30am
Episk bild, Nicke aer kung :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 22 2010 06:27am
Quote (snoramej @ May 21 2010 07:35pm)
Jo, nu är jag helt säker!

http://i42.tinypic.com/33o2t7n.jpg

Många outfits har vi sett, men detta är nog den bästa.

Jag hoppas du fick fett mycket fitta tack vare den. Precis som Barney Stinson får pga. hans kostymer.

Älsk meng

Notera; Ros i fickan. Style


ser ut som en gammal gubbe tbh^^
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
May 22 2010 03:01pm
cuntdestroyer N1 :D
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
May 22 2010 03:02pm
HAHAHHAAH
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
May 23 2010 01:52am
omfg
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 23 2010 02:27am
Quote (3D-Lindell @ May 22 2010 12:04am)
hahahahhahah
ärligt talat "snoramej"

ska du verkligen uttala dig om andras utseende? ;)


ahahahahahhhahahahahhahahhaha "lidL"

ska du? (inte för att jag är på hans sida)

e. inb4 ska du?

e2.
Quote (snoramej @ May 22 2010 09:13am)
Lol

Vem är du?


slammed imo

This post was edited by Charlieone on May 23 2010 02:47am
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 23 2010 05:44am
den här hade jag och daniel riktigt kul åt minns jag.
Vita strumpor(!) med blåjeansen(!) instoppade(!?), tsm med en kavaj ftw
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll