☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dyslexiser > Ej Kul Att Ha Så Ni Vet
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1274
Replies: 43
Track Topic
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#21
May 14 2010 06:08am
Quote (ChingeR @ May 14 2010 12:05pm)
Enligt min rektor har jag dyslexi :Z
Fast jag kan ju för fan skriva, stava, tala och förstå som alla andra. Vafan lixom ?
lies, du tror bara att du kan det :>
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#22
May 14 2010 06:13am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:08)
lies, du tror bara att du kan det :>
Hell yea. Därför jag fick 35/35 på nians stavningsprov :pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPPpp
Dessutom vg all in all på nationella proven svenska
j4ke
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold
:
435.00
#23
May 14 2010 06:46am
Quote (Emil @ 14 May 2010 06:18)
ja du är välkommen till mig när du suktar kärlek sötnos
lolz pedobear
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#24
May 14 2010 07:15am
Quote (FreakYzX @ 14 May 2010 10:53)
sök inte sympati här :S
men ändå tkr synd om dom som får diagnosen har 2 polare som har det , ajaj inte kul
lol, anton och jeppe?
slashasen
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold
:
410.00
#25
May 14 2010 08:17am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 13:08)
lies, du tror bara att du kan det :>
rofl
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#26
May 14 2010 08:32am
Quote (ChingeR @ 14 May 2010 14:13)
Hell yea. Därför jag fick 35/35 på nians stavningsprov :pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPPpp
Dessutom vg all in all på nationella proven svenska
stavningsprov i 9an ?? åfan, sånt hade vi i ~1-5an
Dagus
Member
Posts: 8,870
Joined: Nov 18 2007
Gold
:
35.00
#27
May 14 2010 08:58am
Quote (Dreamfuel @ May 14 2010 06:23am)
Alla vet ju att dyslexi är den enda sjukdomen/skadan som blockerar hjärnans möjlighet att känna kärlek.
ha
^^
E/ Ingen sympati här inte, håller med den som skrev det. ^^
This post was edited by Dagus on May 14 2010 09:00am
DeemonTools
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold
:
0.00
Warn: 80%
#28
May 14 2010 09:11am
Quote (RistVaLL @ 14 May 2010 15:32)
stavningsprov i 9an ?? åfan, sånt hade vi i ~1-5an
det är annorlunda på IV-Sär... där gör man stavningsprov i 9an istället
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#29
May 14 2010 09:14am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 13:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'
coz failed anyway, hela situationen är fubar
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#30
May 14 2010 09:16am
Quote (DeemonTools @ 14 May 2010 17:11)
det är annorlunda på IV-Sär... där gör man stavningsprov i 9an istället
ah kanske de ;P morgan borde ha koll på saken
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact