d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dyslexiser > Ej Kul Att Ha Så Ni Vet
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2010 06:08am
Quote (ChingeR @ May 14 2010 12:05pm)
Enligt min rektor har jag dyslexi :Z

Fast jag kan ju för fan skriva, stava, tala och förstå som alla andra. Vafan lixom ?


lies, du tror bara att du kan det :>
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 14 2010 06:13am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 14:08)
lies, du tror bara att du kan det :>


Hell yea. Därför jag fick 35/35 på nians stavningsprov :pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPPpp

Dessutom vg all in all på nationella proven svenska :P
Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
May 14 2010 06:46am
Quote (Emil @ 14 May 2010 06:18)
ja du är välkommen till mig när du suktar kärlek sötnos  :blush:


lolz pedobear
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2010 07:15am
Quote (FreakYzX @ 14 May 2010 10:53)
sök inte sympati här :S


men ändå tkr synd om dom som får diagnosen har 2 polare som har det , ajaj inte kul :(


lol, anton och jeppe? ^_^
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
May 14 2010 08:17am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 13:08)
lies, du tror bara att du kan det :>


rofl
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
May 14 2010 08:32am
Quote (ChingeR @ 14 May 2010 14:13)
Hell yea. Därför jag fick 35/35 på nians stavningsprov :pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPPpp

Dessutom vg all in all på nationella proven svenska :P


stavningsprov i 9an ?? åfan, sånt hade vi i ~1-5an
Member
Posts: 8,870
Joined: Nov 18 2007
Gold: 35.00
May 14 2010 08:58am
Quote (Dreamfuel @ May 14 2010 06:23am)
Alla vet ju att dyslexi är den enda sjukdomen/skadan som blockerar hjärnans möjlighet att känna kärlek.

ha


^^

E/ Ingen sympati här inte, håller med den som skrev det. ^^

This post was edited by Dagus on May 14 2010 09:00am
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
May 14 2010 09:11am
Quote (RistVaLL @ 14 May 2010 15:32)
stavningsprov i 9an ?? åfan, sånt hade vi i ~1-5an


det är annorlunda på IV-Sär... där gör man stavningsprov i 9an istället :rofl: ;)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 14 2010 09:14am
Quote (Tixon @ 14 May 2010 13:04)
vad sägs om att jobba med din dyslexi istället för att tycka synd om dig själv?
vet många som kan stava korrekt osv även om de har det -.-'


coz failed anyway, hela situationen är fubar
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
May 14 2010 09:16am
Quote (DeemonTools @ 14 May 2010 17:11)
det är annorlunda på IV-Sär... där gör man stavningsprov i 9an istället :rofl: ;)


ah kanske de ;P morgan borde ha koll på saken :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll