d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 1000 Suger Kuk > Jap
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:34pm
Quote (Charlieone @ 23 Mar 2010 01:32)
Vem fan är du? Tycker det börjar bli dags för dig att langa gtfo-mode!


de rätt charlieone ditt stöd needs :D
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:35pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 02:34)
de rätt charlieone ditt stöd needs :D


Klart de gör, du e ju för efterbliven för att kunna försvara digsjälv i en INTERNET FIGHT.

Herregud.
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:36pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:35)
Klart de gör, du e ju för efterbliven för att kunna försvara digsjälv i en INTERNET FIGHT.

Herregud.


inte mitt fel du är 16 år med mini kuk va?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 22 2010 06:39pm
Quote (Temor @ Mar 23 2010 12:35am)
Klart de gör, du e ju för efterbliven för att kunna försvara digsjälv i en INTERNET FIGHT.

Herregud.


Det verkar som att ni har en sak gemensamt isf!
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:41pm
Quote (slashasen @ 23 Mar 2010 02:36)
inte mitt fel du är 16 år med mini kuk va?


Nej, det är faktist inte ditt fel...

Nu ska jag lägga " gtfo-mode ".

Peace
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:42pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:35)
Klart de gör, du e ju för efterbliven för att kunna försvara digsjälv i en INTERNET FIGHT.

Herregud.


vem äre som är efterbliven här.. ska vi ta upp om när du började med diablo första du gjorde sa kan få 50 fg av dig kan få alla ditt eq bla bla.. se vad du gjorde snor min jävla hlc pala spelar dum i huvudet as a girl alla vet du är kille..



miralda sa så här ne han bara en tönt jag snodde hans anni
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Mar 22 2010 06:44pm
Haha, jag började spela diablo 1999. När jag gjorde detta multi kontot fakeade jag att jag va ny för att kunna utnyttja dig på lite free items :D Du va bara för dum för att inse det.

Och nej, det är inte jag som har snott din paladin. Jag spelar inte ens diablo längre, ruttet jävla mög spel.

God natt på dig.
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:45pm
Quote (Temor @ 23 Mar 2010 01:44)
Haha, jag började spela diablo 1999. När jag gjorde detta multi kontot fakeade jag att jag va ny för att kunna utnyttja dig på lite free items :D Du va bara för dum för att inse det.

Och nej, det är inte jag som har snott din paladin. Jag spelar inte ens diablo längre, ruttet jävla mög spel.

God natt på dig.


så du är miraldas multi hitler hora
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll