d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > är Det Idag Det är Hockey? :) > ??
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 3 2011 08:01am
Quote (olle_korven @ 3 Feb 2011 04:21)
yepp hockey idag
franzen gjorde 5 mål ikväll,  första gången någon gör det sen 2007

vancouver - phoenix nu!


epic shiet
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Feb 3 2011 11:27am
Quote (olle_korven @ Feb 3 2011 03:21am)
yepp hockey idag
franzen gjorde 5 mål ikväll,  första gången någon gör det sen 2007

vancouver - phoenix nu!


He WaZ on Fiiiaaah!
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Apr 29 2011 09:38am
yes, hockey inatt, kl 4, någon som gör mig i sällskap?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Apr 29 2011 09:39am
Quote (olle_korven @ Apr 29 2011 05:38pm)
yes, hockey inatt, kl 4, någon som gör mig i sällskap?


håller du fortfarande på? :rofl:
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Apr 29 2011 09:45am
Quote (ZippYz @ 29 Apr 2011 17:39)
håller du fortfarande på? :rofl:


ja, jag håller fortfarande på red wings
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 29 2011 10:38am
Äsch, orka kika NHL när VM har kört igång.
2-0 till Tyskland. Booya!
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Apr 29 2011 10:46am
Quote (Giraff @ 29 Apr 2011 18:38)
Äsch, orka kika NHL när VM har kört igång.
2-0 till Tyskland. Booya!


omöjligt att följa båda eller? :P

och förresten, nhl slutspel > vm

men kul att tyskland vann, ryssarna såg riktigt lama ut
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Apr 29 2011 10:50am
Quote (olle_korven @ 29 Apr 2011 16:45)
ja, jag håller fortfarande på red wings


vilken kanal för jag har esp och den vissar inte matcher vardagar :S
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Apr 29 2011 10:54am
Quote (Ez4Real @ 29 Apr 2011 18:50)
vilken kanal för jag har esp och den vissar inte matcher vardagar :S


espn america kl 04.00

http://www.tv.nu/kanal/espnamerica
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 29 2011 11:03am
Quote (olle_korven @ 29 Apr 2011 18:46)
omöjligt att följa båda eller? :P
och förresten, nhl slutspel > vm
men kul att tyskland vann, ryssarna såg riktigt lama ut


Har inte tid och ork att följa båda. Är inte riktigt intresserad av NHL längre heller, speciellt inte då Penguins har åkt ut.
Tycker att det är bra mycket roligare att kika på VM då. ^_^
Hoppas verkligen på att Tyskland håller i sig, så att det blir lite mer spridning.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll