Quote (olle_korven @ 29 Apr 2011 18:46)
omöjligt att följa båda eller?

och förresten, nhl slutspel > vm
men kul att tyskland vann, ryssarna såg riktigt lama ut
Har inte tid och ork att följa båda. Är inte riktigt intresserad av NHL längre heller, speciellt inte då Penguins har åkt ut.
Tycker att det är bra mycket roligare att kika på VM då.

Hoppas verkligen på att Tyskland håller i sig, så att det blir lite mer spridning.