d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Ni Varit Med Om Något Som Anses Paranormalt?
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Feb 4 2010 02:55pm
lol e de bara jag som inte upplevt något sånthär ALLS?
Member
Gold: 26,189.00
Feb 4 2010 02:56pm
Quote (DJVIP @ Feb 4 2010 09:55pm)
lol e de bara jag som inte upplevt något sånthär ALLS?

Antagligen så upplever du det, men du kanske inte lägger märket till sakerna :)
Member
Gold: 0.00
Feb 4 2010 02:57pm
Quote (Yllegarnet @ 4 Feb 2010 22:56)
Antagligen så upplever du det, men du kanske inte lägger märket till sakerna :)

va du tvungen att skriva att någon andas på dig?!?!?!
Member
Feb 4 2010 02:59pm
Quote (DJVIP @ Feb 4 2010 09:57pm)
va du tvungen att skriva att någon andas på dig?!?!?!

Men vafan, så farligt är det ju inte? Har ju aldrig hänt något :P
Member
Gold: 0.90
Feb 4 2010 03:10pm
har även sätt en av mina kompisar som tog självmord den 8 februari 2009 :S. har snart gått ett år.( snackade med honom cirka 1timma på skype innan han hängde sej :S )
Har sätt honom flera gånger stå utanför mitt fönster när ja drar upp pärsienerna på morgonen.

första gången blev jag riktigt chockad.

This post was edited by mrknuttepalve on Feb 4 2010 03:10pm
Member
Gold: 8,806.69
Feb 4 2010 03:13pm
Quote (mrknuttepalve @ Feb 4 2010 10:10pm)
har även sätt en av mina kompisar som tog självmord den 8 februari 2009 :S. har snart gått ett år.( snackade med honom cirka 1timma på skype innan han hängde sej :S )
Har sätt honom flera gånger stå utanför mitt fönster när ja drar upp pärsienerna på morgonen.

Jag skulle bli lika chockad varje gång, ofta man inte blir chockad utav att någon står utanför fönstret?
Member
Gold: 0.90
Feb 4 2010 03:16pm
Quote (PhearCIII @ Feb 4 2010 09:13pm)
Jag skulle bli lika chockad varje gång, ofta man inte blir chockad utav att någon står utanför fönstret?

ja vet inte varför ja inte blir det. förmodligen pga att det är ljust. Kanske för det är så sjukt verkligt?
nu har ja inte sätt honom på flera månader, vet inte om han ville få någost sagt.

visst. man rycker ju till lite när man ser honom.

This post was edited by mrknuttepalve on Feb 4 2010 03:19pm
Member
Feb 4 2010 03:16pm
Quote (mrknuttepalve @ Feb 4 2010 10:10pm)

Fy fan va otäckt :(
Member
Gold: 2,006.68
Feb 4 2010 03:20pm
[QUOTE=Yllegarnet,Feb 4 2010 08:53pm]Jag har faktiskt vart med om en grej när jag var riktigt liten. Jag vaknade när jag låg i min 90 cm breda säng och ser ett skimmer, som dimma och får för mig att det är spöket laban, och hälsar på det. Såhär i efterhand har jag tänkt vad det kan vara men inte fått någon annan förklaring än att det var inbillning.

Även nu vaknar jag av saker i mitt nya rum. Vaknar av att det blir pisskallt, och även när jag ska sova ibland så kan jag känna hur någon andas på mig :|

Tro vad ni vill men det är sant... Förväntar mig inte att folk ska tro på vad man säger in here./Quote

Kan ju självklart inte avgöra om du talar sanning men är det som du säger så verkar det som om någon försöker få din uppmärksamhet. =) Gött imo. Svårare är att träna upp sig att plocka upp dessa snabbare vibrerande energier på ett tydligt sätt, om det inte växer fram naturligt som det gör för vissa. Är inte på det klara med hur man gör men jag vet att det går att väcka förmågan, ska gå en grundkurs i det i år någon gång, vet att jag har potentialen i alla fall.

Dimman kan handla om hypnagoga hallucinationer, alltså hallucinationer i samband med insomning, men vad olika former av hallucinationer egentligen är går att diskutera. Jag är säker på att inte allt kommer från en själv, fick det ex. bekräftat i måndags igen, men upp till var och en vad man vill tro om den saken.

Men "hallucinationer" som kommer utifrån behöver absolut inte vara från ickefysiska varelser, telepati är väldigt vanligt det med, och jag tror att alla upplevt det om än olika tydligt. Här är ett seminarium som kan intressera både skeptiker och de som redan är medvetna om fenomenet telepati, med vetenskapliga tester och statistik:

This post was edited by TidsL on Feb 4 2010 03:22pm
Member
Feb 4 2010 03:26pm
[QUOTE=TidsL,Feb 4 2010 10:20pm][QUOTE=Yllegarnet,Feb 4 2010 08:53pm]Jag har faktiskt vart med om en grej när jag var riktigt liten. Jag vaknade när jag låg i min 90 cm breda säng och ser ett skimmer, som dimma och får för mig att det är spöket laban, och hälsar på det. Såhär i efterhand har jag tänkt vad det kan vara men inte fått någon annan förklaring än att det var inbillning.

Även nu vaknar jag av saker i mitt nya rum. Vaknar av att det blir pisskallt, och även när jag ska sova ibland så kan jag känna hur någon andas på mig :|

Tro vad ni vill men det är sant... Förväntar mig inte att folk ska tro på vad man säger in here./Quote

Kan ju självklart inte avgöra om du talar sanning men är det som du säger så verkar det som om någon försöker få din uppmärksamhet. =) Gött imo. Svårare är att träna upp sig att plocka upp dessa snabbare vibrerande energier på ett tydligt sätt, om det inte växer fram naturligt som det gör för vissa. Är inte på det klara med hur man gör men jag vet att det går att väcka förmågan, ska gå en grundkurs i det i år någon gång, vet att jag har potentialen i alla fall.

Dimman kan handla om hypnagoga hallucinationer, alltså hallucinationer i samband med insomning, men vad olika former av hallucinationer egentligen är går att diskutera. Jag är säker på att inte allt kommer från en själv, fick det ex. bekräftat i måndags igen, men upp till var och en vad man vill tro om den saken.

Men "hallucinationer" som kommer utifrån behöver absolut inte vara från ickefysiska varelser, telepati är väldigt vanligt det med, och jag tror att alla upplevt det om än olika tydligt. Här är ett seminarium som kan intressera både skeptiker och de som redan är medvetna om fenomenet telepati, med vetenskapliga tester och statistik:
http://www.youtube.com/watch?v=qw_O9Qiwqew[/QUOTE]

Självklart är det jag säger sant! Varför skulle jag sitta och ljuga?

BTW, hur kan du veta så mkt inom detta område? :)

Sjukt intressant tråd btw! Keep it up! Smoke some weed! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll