d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:50am
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 05:49pm)
Zoegas is teh sheat!

och till de som inte redan insett det: te är ghey!


te e för britter ;D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 11:50am
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 18:49)
Zoegas is teh sheat!

och till de som inte redan insett det: te är ghey!


Bra att du dömer hur manlig man är efter om man dricker te eller kaffe.
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Dec 29 2009 11:51am
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 18:50)
Bra att du dömer hur manlig man är efter om man dricker te eller kaffe.


Jag dricker både thé och kaffe.
Innebär det att jag är hermafrodit? :unsure:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 11:52am
Quote (Giraffkanon @ 29 Dec 2009 18:51)
Jag dricker både thé och kaffe.
Innebär det att jag är hermafrodit? :unsure:


Nej, bara bisexuell :hug:
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:52am
Quote (Giraffkanon @ Dec 29 2009 05:51pm)
Jag dricker både thé och kaffe.
Innebär det att jag är hermafrodit? :unsure:


ne du e typ 50% britt :)
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 11:53am
Quote (Giraffkanon @ 29 Dec 2009 18:51)
Jag dricker både thé och kaffe.
Innebär det att jag är hermafrodit? :unsure:


njae, men te är ghey... så du är helt enkelt bara osäker på din läggning, bi helt enkelt, ibland vill du ha korv och ibland bröd ;)

Quote (Simun @ 29 Dec 2009 18:50)
Bra att du dömer hur manlig man är efter om man dricker te eller kaffe.


Ja?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 11:53am
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:52)
ne du e typ 50% britt :)


Och du är 50% -marie :)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 29 2009 11:54am
Quote (syndicateffs @ Dec 29 2009 06:47pm)
Liez D:


Nope.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Dec 29 2009 11:54am
Quote (Simun @ Dec 29 2009 05:53pm)
Och du är 50% -marie :)


Nu ljuger du D:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 29 2009 11:55am
Jag är 70% spam.


kkthxbai :run:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll