Quote (Giraffkanon @ 29 Dec 2009 18:51)
Jag dricker både thé och kaffe.
Innebär det att jag är hermafrodit?

njae, men te är ghey... så du är helt enkelt bara osäker på din läggning, bi helt enkelt, ibland vill du ha korv och ibland bröd

Quote (Simun @ 29 Dec 2009 18:50)
Bra att du dömer hur manlig man är efter om man dricker te eller kaffe.
Ja?