d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Dec 22 2009 05:25am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 13:23)
men ja det var ett jävla tjat att uniqes och runewords inte är trophys. Jag läste inte igenom vad som var trophys å inte noggrant jag bara skumma igenom skiten, sluta tjata för fan -.-


du vet att folk på swesub tar alla chanser de får för att kunna +1a

+1 för att berätta det här för dig ;) :P
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2009 05:38am
Asså läs reglerna din jävla idiot, ifall man kunde posta sånt shit skulle ju hela forumet vara bombat med cta 6's och hoto 40's.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 22 2009 05:41am
njae det uppskattas inte så mkt att visa upp rw's och perf sks life och sånt

istället vill de se speciella Gula/craftade BRA saker :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Dec 22 2009 05:42am
Quote (Mabouse @ 22 Dec 2009 13:41)
njae det uppskattas inte så mkt att visa upp rw's och perf sks life och sånt

istället vill de se speciella Gula/craftade BRA saker :)


Eller magic(blå) , 6bo 100life 2sox hjälm vore inte helt fel :angel:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 22 2009 05:43am
Quote (SCXiao @ Dec 22 2009 11:42am)
Eller magic(blå) , 6bo 100life 2sox hjälm vore inte helt fel :angel:
precis :)


men en perf eni bp heartless, naaaaaaaaaaah

Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 05:51am
Quote (diablo_es @ Dec 22 2009 11:38am)
Asså läs reglerna din jävla idiot, ifall man kunde posta sånt shit skulle ju hela forumet vara bombat med cta 6's och hoto 40's.


jajaja du e bara 1 i mängden som tjatar så stfu -.-
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 05:57am
Quote (Mabouse @ Dec 22 2009 11:43am)
precis :)


men en perf eni bp heartless, naaaaaaaaaaah


vart tog dina 10k vägen? :(
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Dec 22 2009 06:04am
Quote (lc3 @ Dec 8 2009 12:03am)
Please keep in mind..

Runewords are not trophies.
Screenies of stats are not trophies.
Typically Uniques are not trophies.

No Topics asking "Is this any good" or "Is this a trophy''.
These threads will be closed on sight.

Above all else, please remember to use good judgement.
;)


this
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 06:13am
Quote (HereToOwn @ Dec 22 2009 12:04pm)
this


alla är verkligen desperata å jävlas med mig, sen får jag skit när jag dampar på er som testar eran tur med mitt temperament.
Kom för fan inte å säg att jag har dålig attityd när NI retar upp mig till att få attityden.
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Dec 22 2009 06:20am
Quote (heartless10 @ 22 Dec 2009 13:13)
alla är verkligen desperata å jävlas med mig, sen får jag skit när jag dampar på er som testar eran tur med mitt temperament.
Kom för fan inte å säg att jag har dålig attityd när NI retar upp mig till att få attityden.


hur vore det att använda skallen innan du postar trådar?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll