d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 5 2009 09:25am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:23pm)
15 idiot fall du är 15 så händer det


Nej...

2 personer över 15 under 18 mördade nyss nån brud de fick 2 år typ, hade varit 10 minst om de vart 18.

NN skitsnack.
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
Nov 5 2009 09:26am
Quote (b3nno @ Nov 5 2009 03:24pm)
well, kmr ihåg när jag gick  i 8an ,"rånade" skolans kiosk och vi skulle bli  " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t


haha kk
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:26am
Quote (b3nno @ Nov 5 2009 03:24pm)
well, kmr ihåg när jag gick  i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli  " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t


benno lilla gubben :d(stora) när man är 15 går man i 9an ^^ fall man inte gått om :P
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2009 09:26am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:23)
15 idiot fall du är 15 så händer det


det är ytterst sällan du blir åtalad som 15åring...oftast blir bara socialen inkopplad...kolla bara på dom 16åringar som blev dömda för svartsjuke mordet.. han fick väl 2 år för mord.....pga hans ålder

This post was edited by KoS-Scorpion on Nov 5 2009 09:26am
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Nov 5 2009 09:27am
Du kan nog va ganska lugn. Låter bara larvigt att han ska väcka åtal över en liten knuff. De läggs nog ner ganska snabbt :)
Du kanske får gå på ett möte hos socialen, nåt större än så blir de inte.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 5 2009 09:33am
ty all ^^ och jimmy fixa d2 acc så jag får prata med dig :'d :wub:

This post was edited by HaLLuXX on Nov 5 2009 09:46am
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Nov 5 2009 09:35am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 16:33)
ty all ^^ och brunt fixa d2 acc så jag får prata med dig :'d :wub:


spelar på ales

acc: ale
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 5 2009 09:40am
Quote (b3nno @ Nov 5 2009 03:24pm)
well, kmr ihåg när jag gick  i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli  " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t


Om du nu "rånade" kiosken i skolan tro fan att det händer något.
Självklart blir det en utredning om det, men straffen går inte till dig, dom går till föräldrarna. inte fan kan du råna en kiosk bara för du är under 15 och komma undan med det. :facepalm:


@topic, Bara att neka neka neka neka neka neka
Vet att när jag gick i 9an så slog en kille en 7a i huvudet med en bok han fick skadestånd + samhällstjänst för det.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:41am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:26pm)
benno lilla gubben :d(stora) när man är 15 går man i 9an ^^ fall man inte gått om :P


lol va 15då när man går i 8an fyller man 15 ^^ lr?^^
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:42am
Quote (EmiJ @ Nov 5 2009 03:40pm)
Om du nu "rånade" kiosken i skolan tro fan att det händer något.
Självklart blir det en utredning om det, men straffen går inte till dig, dom går till föräldrarna. inte fan kan du råna en kiosk bara för du är under 15 och komma undan med det. :facepalm:


@topic, Bara att neka neka neka neka neka neka
Vet att när jag gick i 9an så slog en kille en 7a i huvudet med en bok han fick skadestånd + samhällstjänst för det.


haha, dom ringde ju föräldrarna o allt de blir skit stort men sen la dom av de.
Min morsa va nära på hugga mig o grejjs.. tro inte ngt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll