Quote (b3nno @ Nov 5 2009 03:24pm)
well, kmr ihåg när jag gick i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t
Om du nu "rånade" kiosken i skolan tro fan att det händer något.
Självklart blir det en utredning om det, men straffen går inte till dig, dom går till föräldrarna. inte fan kan du råna en kiosk bara för du är under 15 och komma undan med det. :facepalm:
@topic, Bara att neka neka neka neka neka neka
Vet att när jag gick i 9an så slog en kille en 7a i huvudet med en bok han fick skadestånd + samhällstjänst för det.